شناسهٔ خبر: 26752978 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

ذوالقدر:

حضور زنان در ورزشگاه علت برکناری مدیر عامل مجموعه آزادی نیست

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می‌گوید علت برکناری مدیر ورزشگاه آزادی مجوز دادن برای حضور زنان به منظور تماشای مسابقات جام جهانی نیست.

صاحب‌خبر -

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درباره خبرهای منتشر شده در خصوص علل برکناری مدیر مجموعه ورزشی آزادی، گفت: براساس پیگیری‌هایی که از وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت برکناری ایشان ارتباطی با حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقات جام جهانی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: برکناری مدیر مجموعه آزادی آقای محمودی‌فرد به دلیل مسائل مدیریتی بوده و مربوط به مسائل داخلی این مجموعه است.

وی با بیان اینکه به دلیل برخی مسائل مدیریتی در مجموعه آزادی و به صلاحدید، مدیر این مجموعه تغییر کند، ادامه داد: ورود خانواده‌ها به استادیوم آزادی با اجازه شخص وزیر، استاندار تهران انجام گرفت و مراتب قانونی رعایت شد ریاست جمهوری نیز از ورود خانم‌ها به استادیوم آزادی راضی بودند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه مدیر مجموعه ورزشی آزادی به دلیل حضور بانوان در ورزشگاه برکناری شده صحت ندارد./

پایان پیام

نظر شما