شناسهٔ خبر: 26751249 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اهمیت حجاب و عفاف باید از دوره کودکی برای افراد تبیین شود

قزوین-ایرنا-دبیر کل بنیاد عفاف و حجاب گفت: اهمیت و ارزش حجاب و عفاف باید از دوره مهدکودک و دبستان و در دوران کودکی افراد برای آنها تبیین و تشریح شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدحسن اختری بعدازظهر دوشنبه در آیین افتتاح دفتر بنیاد عفاف و حجاب قزوین افزود: آموزش و فرهنگ سازی در این سنین از کارایی و نتیجه بهتری برخوردار است.
وی در ادامه با قدردانی از پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در قزوین در حوزه عفاف و حجاب،اظهار داشت: تاکنون بنیاد عفاف و حجاب در این استان با حمایت‌های آیت‌الله عابدینی کارهای ارزشمندی انجام داده است و افتتاح دفتر بنیاد نیز نقطه عطفی برای ادامه فعالیت‌های مؤثر خواهد شد.
دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور، هم‌افزایی، انسجام و همکاری را لازمه موفقیت برنامه‌های عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: هر قدر در این حوزه بهتر فعالیت کنیم آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز در این مراسم گفت: اگر کارهای خود را برای جلب رضای الهی انجام دهیم، شجره طیبه‌ای خواهد شد که بال و پر می‌گسترانند و در نتیجه جامعه را به رشد و کمالی می‌رسانند.
آیت الله عبدالکریم عابدینی، عمل و اخلاص را 2 ویژگی برای اثرگذاری هر چه بیشتر برنامه‌های دینی عنوان کرد و افزود: خداوند تضمین کرده اگر عمل و اخلاص در کارها وجود داشته باشد، برنامه‌های دینی نتیجه بخش خواهند شد.
وی در ادامه بر فرهنگ سازی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی برای تقویت عفاف و حجاب در جامعه دینی تاکید کرد.
3013

نظر شما