شناسهٔ خبر: 26747909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مشکلات آب شرب آزادشهر بزودی برطرف می شود

سیدرسول حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه ملی آبرسانی شهرستان آزادشهر با احداث مخزن 5000 مترمکعبی، حفر و تجهیز سه حلقه چاه و چهار

صاحب‌خبر - سیدرسول حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه ملی آبرسانی شهرستان آزادشهر با احداث مخزن 5000 مترمکعبی، حفر و تجهیز سه حلقه چاه و چهار حوضچه به همراه اجرای عملیات خطوط جمع آوری آب چاه ها به طول 4200 متر و عملیات برگشت از مخزن به طول 3800 متر مربع به پایان رسید.
وی گفت: این پروژه با بودجه 140 میلیارد ریالی در سال 90 آغاز شد و طبق برنامه اولیه قرار بود در سال 93 به پایان برسد که با طولانی شدن روند عملیات اجرایی، تاکنون طول کشید.
وی ابراز داشت: صبح امروز نیز با انتقال آب دو حلقه چاه از روستای فاضل آباد که همجوار شهر آزادشهر می باشد 25 لیتر بر ثانیه به تولید آب افزوده شد که می تواند بخشی از مشکلات کم آبی موجود در این منطقه را حل نماید.
حسینی خاطرنشان کرد: شهر آزادشهر با 15 هزار مشترک آب شرب حدود 50 لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد که با اضافه شدن آب دو حلقه چاه جدید، نیمی از این کمبود جبران شده است اما همچنان با کمبود این مایه حیاتی مواجه هستیم و شهروندان بایستی با صرفه جویی و مدیریت مصرف آب، مانع از قطع جریان آن شوند.
شهرستان آزادشهر با 95 هزار نفر جمعیت و حدود 20 هزار مشترک آب در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام

نظر شما