شناسهٔ خبر: 26747531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دومین سهمیه‌ غیراروپایی بارسلونا خالی شد؛ کوتینیو فصل جدید را با پاسپورت پرتغالی شروع می‌کند

مهدی آزادی

مدارک لازم برای لالیگا ارسال شده تا کوتینیو به عنوان بازیکنی دارای پاسپورت اروپایی برای بارسلونا به میدان برود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - فیلیپه کوتینیو به زودی پاسپورت پرتغالی‌اش را دریافت می‌کند تا یکی دیگر از سهمیه‌های غیراروپایی بارسلونا خالی شود.

به گزارش mundodeportivo، کوتینیو زمستان امسال به بارسلونا پیوست و به عنوان بازیکنی برزیلی، یکی دیگر از سهمیه‌های غیراروپایی تیم را اشغال کرد. از همان روز باشگاه که می‌دانست همسر کوتینیو پاسپورت پرتغالی دارد، اقداماتش برای گرفتن این پاسپورت برای کوتینیو را شروع کرد. پروسه صدور پاسپورت در پرتغال به نسبت دیگر کشورها سریع‌تر طی می‌شود.

حالا خبر رسیده که کوتینیو در آستانه گرفتن پاسپورت پرتغالی اش است. این پاسپورت هنوز به دست ستاره برزیلی بارسا نرسیده اما مدارک کاغذی لازم برای لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال شده تا نام او را به عنوان بازیکنی اروپایی برای فصل جدید ثبت کنند. این باعث می‌شود یکی دیگر از سه سهمیه بازیکنان غیراروپایی باشگاه خالی شود. با جدایی پائولینیو و خروج محتمل یری مینا، دست باشگاه کاملا برای خرید بازیکنان غیراروپایی باز می‌شود.

احتمالا یکی از این سهمیه‌ها با ویلیان خواهد رسید. بارسا به شدت وینگر برزیلی چلسی را می‌خواهد و ظاهرا قرار است در همین هفته اقدامی جدی برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام بدهد. آرتور ملو یکی از این سهمیه‌ها را اشغال کرده و بارسا اکنون دو سهمیه دیگر هم دارد.

نظر شما