شناسهٔ خبر: 26746682 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امکان مطالعه آثار فاخر با موضوع امام رضا (ع) در مازندران فراهم شود

R41358/P1357/S6,74/CT12

استاندار مازندران با تاکید بر استفاده بهینه از فرهنگ رضوی در جامعه گفت: امکان مطالعه آثار فاخر با موضوع امام رضا (ع) در مازندران فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، محمد اسلامی درباره برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با بیان اینکه راه سعادت از آسمان ولایت می‌گذرد اظهار داشت: بصیرت نشأت گرفته از شناخت صحیح از ائمه معصومان(ع) است و اگر به دانش امام‌شناسی مجهز شویم، هرگز در گمراهی‌های زمانه گرفتار نخواهیم شد.

وی افزود: مطالعه عمیق قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و ادعیه ای که از ائمه به دست ما رسیده است، به‌عنوان منبع عظیمی از معارف، هدایت‌گر است و نباید از مطالعه آثار ارزشمندی که سیره و تاریخ زندگی امامان را بیان می‌کند غفلت کنیم.

اسلامی گفت: باید این فرصت را قدر بدانیم و با توجه به شرایطی که در کتابخانه‌های عمومی و در فضای مجازی ایجاد شده و امکان مطالعه آثار فاخر با موضوع امام رضا(ع) را برای خانواده‌ها فراهم آورده با همکاری همه مردم تلاش کنیم تا به فرهنگ مطالعه مفید رونق تازه ای بخشیم.

استاندار مازندران ترکیب جشنواره، کتابخوانی و موضوعی مقدس را شیوه ای اثرگذار برای موفقیت در ترویج کتابخوانی دانست و گفت: اگر در طول سال جشنواره‌های مختلفی با این کیفیت برگزار شدند.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در فرهنگ‌سازی‌ها مسئول بوده و باید به گسترده‌تر شدن این جریان بزرگ کمک کنند و امیدواریم گزارشات خوبی از استقبال عموم مردم منعکس شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما