شناسهٔ خبر: 26742156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بی اعتنایی مسئولان استقلال به هشدار ها؛ نگرانی از سرنوشت بازیکنِ "درست نشو"!

سمیرا عبادی

پس از کش و قوس های فراوان، مسئولان استقلال سرانجام بامداد امروز قرارداد کریمی را نهایی کردند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - علی کریمی، هافبک با اخلاق و ملی پوش اسبق تیم فولاد مبارکه سپاهان، پس از توافق با مسئولان استقلال و گذراندن تست های پزشکی، بامداد امروز رسما آبی‌پوش شد تا جایگزین امید ابراهیمی در استقلال شود. این بازیکن در تیم ملی نیز رقابت نزدیکی با ابراهیمی داشته و هواداران استقلال امیدوارند بتواند جایگزین مناسبی برای فرمانده باشد. تشابه جالب دیگر این دو بازیکن، انتقال هر دو از سپاهان به پایتخت است. هواداران استقلال امیدوارند کریمی همانند ابراهیمی بتواند خرید خوبی از فوتبال اصفهان باشد.

نکته نگران کننده درباره کریمی اما مصدومیت قدیمی و کهنه این بازیکن است. مصدومیتی از ناحیه کمر و ستون فقرات که باعث شد علی کریمی مسابقات جام جهانی را از دست بدهد و در لیست نهایی تیم ملی قرار نگیرد. درباره جذب علی کریمی، هشدار هایی طی روزهای گذشته از سوی مطبوعات و کادر پزشکی باشگاه به مسئولان تیم داده شده بود ولی از دست رفتن زمان، نبود جایگزین مناسب در بازار و جلب رضایت هواداران و وینفرد شفر، باعث شده مسئولان استقلال با خوش بینی علی کریمی را جذب کنند.

روز شنبه بود که عباس ملکی، عضو هیئت مدیره باشگاه در صحبت با هواداران معترض، از مصدومیت کهنه علی کریمی سخن گفته و آن را "درست نشو" توصیف کرد. همچنین روزنامه استقلال جوان، رسانه منتسب به باشگاه استقلال نیز در چاپ امروز خود، در باب جذب علی کریمی به مسئولان استقلال هشدار داده است. این در حالی است که کادر پزشکی استقلال  نیز امروز با قراردادن پستی هماهنگ در صفحات مجازی خود، مسئولیت جذب کریمی را بر عهده باشگاه قرار داده اند. اتفاقی که پیش تر فصل گذشته در جریان بازگشت مجتبی جباری به استقلال نیز تکرار شده بود. با همه این تفاسیر و با توجه به امضای قرارداد یک ساله، نگرانی‌هایی درباره خرید جدید استقلال وجود دارد.

علی کریمی بدون شک هافبک بسیار خوب و با کیفیتی است که حضورش در استقلال می‌تواند جوانب مثبتی را به ترکیب آبی پوشان اضافه کند. این بازیکن که مورد علاقه و اعتقاد کارلوس کی‌روش نیز قرار دارد، می‌تواند به خوبی نقش یک هافبک رجیستا را برای استقلال ایفا کند و حضورش در کنار روزبه چشمی یا فرشید باقری به عنوان یک هافبک مخرب، می‌تواند باعث تقویت خط میانی استقلال شود. با این حال هواداران استقلال امیدوارند مسائل ذکر شده درباره پتانسیل مصدومیت این بازیکن به واقعیت تبدیل نشده و بتوانند از حضور این هافبک خوش آتیه در ترکیب تیم مورد علاقه خود، بهره ببرند.

نظر شما