شناسهٔ خبر: 26737924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تیراندازی | لینک خبر

شهریاری : ورزش تیراندازی در آذربایجان غربی مورد حمایت قرار می گیرد

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه رشته ورزشی تیراندازی در اسلام، گفت: حمایت های لازم برای توسعه این رشته در استان انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان روز گذشته 24 تیرماه در دیدار با علی دادگر، رییس فدراسیون تیراندازی افزود: یادگیری رشته ورزشی تیراندازی در کنار اسب سواری و شنا در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته و این امر وظیفه مسوولان را در قبال حمایت و گسترش این رشته ها در سطح جامعه سنگین تر کرده است.
وی از اختصاص بودجه برای خرید تجهیزات رشته تیراندازی و توسعه زیرساخت های این ورزش در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: استانداری همواره در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، کمک حال اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی تحت پوشش بوده است.
شهریاری ادامه داد: همانطور که رشته مفرح اسب سواری در گنبد کاووس مورد توجه است، تلاش خواهیم کرد تا رشته تیراندازی نیز با توجه به ظرفیت بالایی که در این استان دارد، بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد و در این راستا برگزاری مسابقات بین المللی با کشورهای همسایه از جمله ظرفیت های موجود محسوب می شود.
رییس فدراسیون تیراندازی نیز در این دیدار از درخشش تیراندازان آذربایجان غربی در مسابقات آزاد ابراز خرسندی کرد و گفت: در مسابقات تیراندازی اخیر رتبه های اول تا چهارم نصیب ورزشکاران جوان استان شد و چهار نفر از هشت نفر فینالیست رقابت ها از این استان بودند.
علی دادگر در پایان خاطر نشان کرد: آذربایجان غربی توانمندی های بالایی در تیراندازی دارد به طوری که می تواند در کنار والیبال ارومیه به ورزش اصلی این استان تبدیل شود.

نظر شما