شناسهٔ خبر: 26733774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گریزمان: از نژادهای مختلف هستیم اما همه برای یک پرچم بازی می‌کنیم؛ هنوز قهرمانی جهان را هضم نکرده‌ام

مهدی جوانی

بیست و یکمین دوره جام جهانی با تمام اتفاقات تلخ و شیرین برای طرفداران فوتبال ساعتی پیش تا 4 سال دیگر، به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- فینال جام جهانی 2018 روسیه دقایقی پیش در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکوی روسیه مابین فرانسه و کرواسی انجام شد که در نهایت فرانسه با غلبه بر حریف، تاج قهرمانی 4 ساله دنیا را بر سرگذاشت.

آنتوان گریزمان، ستاره خط حمله فرانسه، که به عنوان بهترین بازیکن فینال جام جهانی برگزیده شد، بعد از بازی در محل کنفرانس خبری ورزشگاه حاضر و به سوالات خبرنگاران به شرح زیر پاسخ داد:

احساس تان موقع لمس جام جهانی

راستش را بخواهید، هنوز آن را هضم نکرده ام. اتفاق بزرگی است. به تمام اعضای تیم از بازیکنان و کادر فنی و تیم پزشکی تشکر می کنم. امروز وقت جشن است و فردا دوباره در فرانسه کنار هم وطنان و خانواده مان جشن خواهیم گرفت.

احساس تان موقع ضربه پنالتی

خب، موقع رفتن داور به سمت داور، اصلا نمی دانستم چه شده است. از اولیویه پرسیدم که گفت هند شده است. سعی کردم آرامش خودم را حفظ کنم و مثل همیشه پنالتی بزنم.

تاثیر باخت در فینال یورو در برد این مسابقه

فکر می کنم موثر بود. نمی دانم تیم چقدر تغییر کرده، ولی چندین بازیکن جدید به ما اضافه شده که تاثیر خوبی داشته است. باهم خوب اخت شدیم. هیچ کس اعتراضی به نیمکت نشینی و تعویض نداشت، چون همه یک تیم بودیم.

شانس تان برای کسب توپ طلا

مردم در این مورد رای می دهند و باید ببینیم چه اتفاق می افتد. هنوز سوپر کاپ اروپا مانده که باید در آن بازی کنم و تلاش کنم قهرمان شوم. با این حال، قبل از آن باید به استراحت بروم و با خانواده ام خستگی را پشت سر بگذارم. باید بگویم که توپ طلا هنوز در دستانم نیست.

حضور بازیکنانی با ریشه های نژادی مختلف در ترکیب فرانسه

خب، این همان فرانسه ای است که عاشق آن هستیم. از نژادهای مختلف هستیم، ولی یک تیم هستیم. همه مان برای یک پرچم بازی می کنیم، چون بعد از پوشیدن پیراهن، همه چیز یکی می شود.

نسل گریزمان در مقایسه با نسل زیدان و پلاتینی

می دانید که من همیشه تیم را برتر از فرد می دانم. هم تیمی های فوق العاده ای دارم و می دانیم قرار است در تاریخ فوتبال فرانسه جاودان شویم. خوشحالیم که الگوی مناسبی برای جوانان کشورم ایجاد کردیم.

نظر شما