شناسهٔ خبر: 26732613 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سیاست مدیریت ارشد استان استفاده از توان مدیریتی بانوان است

ماشاالله نعمتی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع فرمانداری دورود افزود: سیاست و برنامه ریزی دولت تدبیر و امید

صاحب‌خبر - ماشاالله نعمتی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع فرمانداری دورود افزود: سیاست و برنامه ریزی دولت تدبیر و امید طی چند سال گذشته استفاده از توان کاری همه نیروها اعم از بانوان و مدیران بصورت برابر بوده است.
وی بیان داشت: در این دوران محدود افزون بر چهار نفر از بانوان در سمت های بخشدار و معاونت فرماندار مشغول انجام وظیفه هستند که چند نفر از آنها هم به عنوان مدیر کل به نحو شایسته انجام وظیفه می نمایند.
نعمتی گفت: با توجه به اینکه پذیرش مسئولیت در حال حاضر به لحاظ وسعت کاری با مسائل و مشکلاتی همراه است عزیزانی که مسئولیت می پذیرند باید شرح وظایف آنها طبق قانون و ضوابط اداری مشخص شود.
نعمتی در ادامه با آرزوی موفقیت برای بخشداران جدید و قدیم تأکید کرد: در مواجهه با تنش ها ، بحران ها و مسائل اجتماعی هر اقدامی که انجام می دهیم باید تمام جوانب را در نظر بگیریم.
در این مراسم فرماندار دورود نیز با آرزوی توفیق روز افزون برای بخشداران جدید و سابق بخش مرکزی دورود گفت: در دوران مسئولیتی که به ما محول میشود باید هر ارباب رجوعی که مراجعه میکند راضیش کنیم.
علی کورانی فر با بیان اینکه مسئولیت فرصت مناسبی است که خداوند در اختیار مسئولین ما برای خدمت به مردم قرار داده اظهار داشت: از پرسنل خدوم فرمانداری انتظار می رود صبح که ورود کردند ، هر ارباب رجوعی را که دیدند از او سوال کنند که مشکلش چیست.
در این مراسم بهزاد شکری دریکوند به عنوان بخشدار مرکزی دورود معرفی و از خدمات چهار ساله امید علی بوالحسنی بخشدار اسبق قدردانی و تجلیل بعمل آمد.
همچنین در این نشست فریبا بهاری به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع فرمانداری دورود معرفی و منصوب شد.
6060
انتهای پیام

نظر شما