شناسهٔ خبر: 26729360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی

برگزیدگان مرحله استانی این مسابقات به مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در شهرستان اراک برگزار خواهد شد راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی تجلیل از نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانینماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به تاکید سوره احزاب برای فرستادن صلوات بر پیامبر (ص) گفت: صلوات کامل از دیدگاه رسول گرامی اسلام صلواتی است که همراه با آل ایشان گفته شود.


یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این آئین پیروزی رزمندگان اسلام در عرصه های مختلف نظامی را بر گرفته از انس و الفت آنان با قرآن کریم دانست و گفت: قرآن در جان و دل بسیجیان سلحشور ایران اسلامی نفوذ کرده است و این عامل مهم سبب پیروزی آنان در عرصه های مختلف است.


آیت ا... قریشی افزود: ترویج نماز و قرآن دو عامل مهم در سعادت بشریت است و باید فرزندانمان را بیش از پیش با مفاهیم قرآن کریم آشنا کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین مقنی معاون تبلیغ و ترویح مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز با بیان این که چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال در دو مرحله برگزار می شود گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در شهرستان قم و مرحله تکمیلی و فینال آن نیز در شهرستان اراک برگزار می شود.


حجت الاسلام جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این آئین با اشاره به این که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از 31 فروردین تا 26 اردیبهشت با حضور 1300 قرآن آموز در شهرستان های استان برگزار شد گفت: مرحله استانی این مسابقات نیز با حضور 270 قرآن آموز که 150 نفر از برادران و 120 نفر از خواهران در رشته های مختلف قرائت ترتیل حفظ معارف دعاخوانی و اذان ابتهال به مسابقه پرداختند.


آقای برزگر مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز در این آئین درخصوص اهمیت قرائت قرآن سخنانی ایراد کردند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_2402665" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2177849/2402665?width=400&height=300"></script></div>

 

 

نظر شما