شناسهٔ خبر: 26728660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

عدم استیضاح رئیس جمهور توسط مجلس مصلحت اندیشی است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: این بنده بخدا (سلطان سکه) پولی داشته است و صرف خرید سکه کرد، با این فشارهایی که وارد می شود باید پولش را بردارد و از کشور فرار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره معیشت مردم و موج گرانی بازار گفت: دولت باید پول های سرگردانی که دست مردم است را جذب کند و زمینه اعتماد و جذب این پول ها را باید به وجود آورد.

عزیزاکبریان روز گذشته (23 تیر) در رادیو البرز با اشاره به اینکه سیل پول های سرگردان یک روز سر از سکه، ارز، خودرو و .... در می آورد افزود: 240 نماینده مجلس به رئیس جمهور نامه ای مبنی بر اینکه تیم اقتصادی وی ناتوان است، نوشتند.

وی اظهار داشت: امروز در این موقعیت جهانی که دشمن بر علیه ما کمر همت بسته است و با تحریم های ناجوانمردانه به ما فشار می آورد، نمی خواهیم بین دولت و مجلس دعوا راه بیاندازیم.

اکبریان با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید در مقابل دشمن ید واحده باشند اما وقتی دولت به صحبت ما گوش فرا نمی دهد چه اقدامی می توانیم داشته باشیم تصریح کرد: ما با ارز 4200 تومانی اعلام شده توسط دولت مخالفت کردیم چرا که دولت می تواند ارز 4200 تومانی را به کالاهای اساسی ارائه دهد.

وی گفت: زمانیکه به 800 قلم کالا ارز 4200 تومانی دولتی داده می شود نمی توان وضعیت را کنترل کرد و عده ای زالو صفت از این وضعیت استفاده کرده و ارز 4200 تومانی را 8 هزار تومان به فروش می رسانند.

اکبریان با اشاره به اینکه وقتی آقایان دولت، حرف گوش نمی دهند مشکلات را به چاه و دیوار بگوییم؟ افزود: هنر مدیریت در جذب پول های سرگردان است.

وی بازخواست، استیضاح، تشکیل پرونده و ارجاع آن به قوه قضائیه را از جمله اهرم های فشار قوه مقننه دانست و اظهار داشت: امروز قوه مقننه از بانک مرکزی چه اختیاری دارد؟ بانک مرکزی وزیر نیست که به آن رای اعتماد داده باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما صرفا می توانیم از وزرا سوال کرده و آنها را استیضاح کنیم تصریح کرد: 20 روز از نامه ما به رئیس جمهور می گذرد اما ناامید نشده ایم، تا بحال سوال از رئیس جمهور امضا نکردم اما در نهایت مجلس به دنبال استضاح از ریاست جمهور کشیده می شود، اگر چه در این وضعیت به لجاجت به خرج دادن مصلحت نیست.

اکبریان با اشاره به اینکه استیضاح نکردن رئیس جمهور مصلحت اندیشی است گفت: ما باید با عقلانیت و درک متقابل وضعیت جامعه را اداره کنیم و نباید بجای مقابله با استکبار دعوای داخلی راه بیاندازیم.

وی به تقصیر و کوتاهی بانک مرکزی در راستای پیش فروش سکه اشاره کرد و افزود: بانک مرکزی برای خرید سقف نگذاشت و اعلام کرد هر چقدر سکه می خواهید می فروشیم، این بنده بخدا (سلطان سکه) پولی داشته است و صرف خرید سکه کرد امروز تابلو شده است، با این فشارهایی که وارد می شود باید پولش را بردارد و از کشور فرار کند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: خیلی از افراد این سرمایه گذاری را انجام می دهند و صدای آن هم در نمی آید اما متاسفانه در کشور ما دلال خیلی از مسائل را مشخص می کند لذا باید فرهنگ جامعه را درست کنیم و دنبال خلاف نباشیم.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما