شناسهٔ خبر: 26727449 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ترکیب منتخب جهان سال 2018

Mazyar Galactic

صاحب‌خبر -

اوبلاک
مارسلو...راموس..واران...کیمیچ
کانته
مودریچ...دی بروینه
صلاح...رونالدو...مسی

دلایل :

اوبلاک : اوبلاک با اختلاف از رقیبانش یعنی نویر،دخیا،ناواس،الیسون،کورتوا و تراشتگن فصل بهتری را سپری کرد و دروازه بان فصل لالیگا لقب گرفت.
مارسلو : نمایش بی نظیر او در لالیگا و CL که سرانجام موجب قهرمانی رئال در CL شد او را به بهترین دفاع چپ جهان در چند سال اخیر بود کرده است.
راموس : مدافع بی نظیر رئال مادرید که از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در سه فصل اخیر CL بوده است قطعا بهترین مدافع جهان است.
واران : شاید حضور او در ترکیب کمی تعجب برانگیز باشد ولی او نیز مانند راموس در این فصل CL را برد و در جام جهانی نیز مدافع اصلی فرانسه به شمار میرود.و با این تیم تا فینال جام جهانی پیش رفته است.
کیمیچ : مدافع جوانی که با بایرن مونیخ قهرمان آلمان شد و با این تیم تا نیمه نهایی CL پیش رفت.بر کسی پوشیده نیست که او بهترین بازیکن بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت با رئال مادرید بود.کیمیچ مرد سال آلمان در سال 2017 بوده است.
کانته : او نه تنها بهترین هافبک دفاعی حال حاضر جهان است بلکه بهترین هافبک فرانسه نیز به شمار میرود.
مودریچ : هافبک هنرمند رئال مادرید قطعا بهترین هافبک وسط 10 سال اخیر است.او با رئال مادرید 4 بار قهرمان CL شده است.او که سابقه قهرمانی در لالیگا را نیز در کارنامه دارد عامل اصلی کرواسی برای صعود به فینال جام جهانی به شمار میرود.
دی بروینه : هافبک وسط طراح بلژیکی قطها بهترین بازیکن فصل منچستر سیتی بوده است.او با این تیم قهرمان انگلیس شده است.او بهترین بازیکن بلژیک در جام جهانی به شمار میرود.
مسی : هرچند لیونل مسی بدترین جام جهانی خود را پشت سر گذاشت اما او در فصل 17/18 لالیگا قهرمان اسپانیا شد.او کفش طلای سال 2018 را نیز تصاحب کرده است و قطعا جزو سه نفر برتر برای کسب توپ طلای 2018 به شمار میرود.
صلاح : فرعون جدید مصر در این فصل کولاک کرده است.او نه تنها آقای گل انگلیس شد بلکه با 32 گل رکورد بیشترین گل زده در یک فصل انگلیس را نیز به نام خود ثبت کرد.صلاح با لیورپول در CL نیز خوش درخشید و نایب قهرمان اروپا لقب گرفت.او مصر را بعد از 28 سال به جام جهانی برد.
کریستیانو رونالدو : از افتخارات و جوایز او در چندسال اخیر هرچه بگوئیم کم گفته ایم.او دلیل اصلی 4 قهرمانی رئال در 5 سال اخیر CL بوده است.آقای گلی CL در چند فصل اخیر برای او عادی شده است.رونالدو شانس اصلی کسب توپ طلای سال و جایزه پوشکاش است.او در جام جهانی نیز با 4 گلی که به ثمر رسانده است بهترین بازیکن پرتغال به شمار میرود.

امیدوارم لذت برده باشید.

نظر شما