شناسهٔ خبر: 26717949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۵ ورزشکار کرمانی در اردوی تیم ملی جاکارتای ۲۰۱۸ حضور دارند

R7860/P1486/S6,67/CT11

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان کرمان با بیان اینکه برای بازی‌های آسیایی جاکارتای ۲۰۱۸ تاکنون ۱۵ نفر از ورزشکاران کرمانی در اردوهای تیم ملی حضور دارند گفت: هزینه ورزش جانبازان و معلولین نسبت به ورزشکاران دیگر بیشتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی نخعی صبح امروز در دیدار اعضای هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهارداشت: در مسابقات پارالمپیک 9 نفر از ورزشکاران کرمانی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه برای بازی‌های آسیایی جاکارتای 2018 تاکنون 15 نفر از ورزشکاران کرمانی در اردوهای تیم ملی حضور دارند گفت: استعدادیابی را در تمام نقاط دورافتاده استان دنبال می‌کنیم.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان کرمان با اشاره به اینکه بیشتر ورزشکاران خوب ما در مناطق کم‌برخوردار زندگی می‌کنند افزود: هزینه ورزش جانبازان و معلولین نسبت به ورزشکاران دیگر بیشتر است.

وی با بیان اینکه تیم والیبال نشسته توفیقات خوبی داشته است بیان کرد: در ورزش قهرمانی رقابت بسیار سخت است و چین رقیب اصلی کشور ما است.

در این جلسه عشرت کردستانی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان معلول ایران و پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو 2016 با بیان اینکه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین به یک خانواده تبدیل شده است اظهارداشت: در هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین همه برای موفقیت یکدیگر تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین 18 رشته در بخش آقایان و 10 رشته در بخش بانوان دارد گفت: در جای جای نقاط محروم استان استعدادهای ورزشی وجود دارد اما نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

انتهای پیام/م

نظر شما