شناسهٔ خبر: 26684742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

روی خط جام جهانی

صاحب‌خبر -
 

دالیچ : فرانسه را هم متوقف می کنیم

«زلاتکو دالیچ» سرمربی تیم ملی کرواسی، مصرانه معتقد است که تیمش می تواند بر فرانسه غلبه کند چرا که آن ها پیش از این در مهار «لیونل مسی» و «هری کین» موفق عمل کرده اند و می توانند خط حمله آبی‌ها یعنی «کیلین امباپه» و «آنتونیو گریژمان» را هم متوقف کنند.

تارنمای خبری گل با درج این خبر نوشت: شاگردان دالیچ در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شدند در زمان های اضافه با نتیجه ۲ – ۱ از سد انگلیس بگذرند و برای نخستین بار به فینال این رقابت ها صعود کنند.

وی در این باره افزود: کرواسی همچنان می تواند بهتر از این بازی کند، فرانسه تیم خطرناکی است اما اگر ما توانستیم مسی را متوقف کنیم بنابراین می‌توانیم امباپه و گریژمان را هم مهار کنیم.‌وی اذعان کرد که در تمام مدت دیدار مقابل انگلیس، «رحیم استرلینگ» مهاجم این تیم، همواره او و دفاع کرواسی را آزار داده است؛ در واقع دالیچ معتقد است «گرت ساوت گیت» با تعویض استرلینگ با «مارکوس رشفورد» لطف بزرگی در حق او کرده است.

برج ایفل همزمان با فینال جام جهانی خاموش می‌شود

برج ایفل پاریس فردا در زمان برگزاری فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دلیل مسائل امنیتی خاموش می‌شود.

به‌ گزارش بیزنس استاندارد، فردا در زمان برگزاری فینال جام جهانی بین تیم‌های فرانسه و کرواسی، برج ایفل پاریس بسته خواهد بود و خاموش می‌شود.‌مسئول و مدیر برج ایفل اعلام کردند: به دلیل مسائل امنیتی پلیس فرانسه دستور داده است که برج ایفل در زمان برگزاری فینال جام جهانی روسیه بسته باشد.‌فردا حدود ۱۲ هزار نیروی امنیتی در پاریس به منظور کنترل جشن یا گردهمایی‌ها حاضر خواهند بود. در صورتی که فرانسه قهرمان جام جهانی شود، بعد از ۲۰ سال این جام را به خانه خواهد برد.

هازارد راهی لالیگا خواهد شد؟

علاقه بارسلونا به جذب ادن هازارد حالا دیگر نه یک احتمال، بلکه تبدیل به هدف نخست تابستانی این تیم شده است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از ناکامی در جذب گریژمان، حالا بارسلونا به دنبال جذب گزینه بزرگ و جایگزین است و هازارد در بین معدود ستاره هایی قرار دارد که در تابستان امسال امکان جدایی برای او فراهم است. شاید بزرگ ترین مشکل بارسلونا در این رابطه، وجود رقیب بزرگی مانند رئال مادرید است زیرا هازارد مهم ترین گزینه آنها برای جانشینی رونالدو بوده و بلوگرانا می داند در صورت ورود رقیب پایتخت نشین به این رقابت، جذب هازارد دشوار خواهد شد.

فیفا: جام ۲۱ دوپینگی ندارد

فیفا اعلام کرد نمونه‌های آزمایش تمامی بازیکنان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه منفی بوده است.

به‌ گزارش ساکرنت، فیفا قبل از دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که امروز برگزار می‌شود، اعلام کرد که نمونه‌های آزمایش تمامی بازیکنان حاضر در این جام جهانی منفی بوده است. از ژانویه، ۲۰۳۷ تست از بازیکنان حاضر در جام جهانی انجام شده است که هیچ بازیکنی با مشکل روبرو نبوده است.همچنین فیفا اعلام کرد که شعارهای نژاد پرستانه هواداران تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس در جریان بازی با تیم‌ ‌ملی کرواسی را بررسی خواهند کرد و در صورت لزوم هواداران سه شیر را با جریمه روبرو خواهد کرد.

کونته از چلسی اخراج شد

سرمربی ایتالیایی چلسی از هدایت این تیم برکنار شد.

به گزارش ایسنا، سران باشگاه چلسی در نهایت تصمیم خود را گرفتند و آنتونی کونته ایتالیایی را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کردند.‌کونته در دو سالی که در تیم چلسی بود یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی به دست آورد ولی ناکامی در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا سبب شد او از این تیم اخراج شود.گفته می‌شود مائوریسیو ساری جانشین این مربی در تیم چلسی خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما