شناسهٔ خبر: 26684716 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
 

۳ نقره و ۱ برنز جهانی تالوکاران ایران در روز نخست

در پایان نخستین روز مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۸ برزیل، ۳ نقره و ۱ برنز به تالوکاران ایران رسید.

به گزارش ایسنا، مبارزات نخستین روز هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان از روز پنجشنبه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی شهر “برازیلیا” در کشور برزیل آغاز شد. تیم ایران هم در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این مسابقات حضور دارد.‌اسامی مدال آوران بخش تالو:ابتدا مهدی خانی توانست در فرم “نن گوئن” (رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال) پسران روی سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاده و مدال نقره را از آن خود کند. فاطمه جزینی دیگر تالوکار ایران در بخش دختران بود که در فرم “دائو شو” (رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال) به مدال نقره رسید. مینا پناهی دیگر تالوکار تیم ملی دختران ایران در فرم “نن گوئن” (رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال) به مدال نقره رسید. محمدعلی مجیری دیگر تالوکار تیم پسران هم در فرم “نن گوئن” (رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال) به مدال برنز دست یافت.

بسکتبال ۳ نفره دانشجویان ایران جهانی شد

تیم پسران دانشگاه پیام نور با راهیابی به فینال چهارمین دوره مسابقات بسکتبال ۳در۳ آسیاجواز حضور در لیگ جهانی را کسب کرد.

به گزارش فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تیم پسران دانشگاه پیام نور نماینده ایران در چهارمین دوره مسابقات بسکتبال ۳ در ۳ قهرمانی دانشجویان آسیا در مالزی با شکست تیم مغولستان قهرمان جهان به فینال این بازیها صعود کرد و مدال نقره خود را مسجل کرد.تیم بسکتبال پیام نور با صعود به فینال سهمیه حضور در لیگ جهانی دانشجویان در این رشته در سال ۲۰۱۸ را به عنوان نماینده آسیا بدست آوردند.تیم دانشگاه پیام نور امروز در دیدار نهایی مقابل تیم چین قرار خواهد گرفت.

کسب ۲ طلای جهان توسط دانشجویان پاورلفتینگ

در دومین روز رقابت‌های پاورلیفتینگ دانشجویان جهان دو مدال طلا و یک نقره برای دانشجویان ایران به دست آمد.

به گزارش فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، در دومین روز از سومین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ دانشجویان جهان دو مدال طلا و یک نقره توسط محمد رئیسی برای کاروان دانشجویان ایران به دست آمد.

محمد رئیسی در دسته ۸۴ کیلوگرم در حرکات اسکات با ثبت وزنه ۲۷۷ر۵ کیلوگرمی مدال طلا به دست آورد رئیسی در حرکت لیفت هم توانست با ثبت رکورد ۲۹۲ر۵ به مدال نقره دست یابد.پیش از این دانشجویان کشورمان صاحب یک ‌مدال نقره توسط نوید یزدانی شده بودند.

اعلام فهرست خاتم برای والیبال باشگاه های آسیا

اسامی بازیکنان تیم‌ والیبال خاتم‌اردکان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اعلام‌ شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های والیبال جام‌باشگاه های آسیا از اوایل مرداد آغاز می شود و قرار است تیم خاتم اردکان به عنوان‌نماینده ایران در این رقابت ها به میدان‌ برود. تیم خاتم اردکان که در گروه Aبا تیم های قزاقستان، ژاپن و قطر همگروه است، ابتدا ۸ مرداد در بازی نخست، به مصاف نماینده قزاقستان می رود و در ادامه این مسابقات هم به ترتیب به مصاف نماینده ژاپن و قطر خواهد رفت.

اسامی بازیکنان خاتم‌ در جام‌باشگاه های آسیا:

پاسورها:مهدی مهدوی و رشید یوسفی

سرعتی‌زن‌ها: عادل غلامی،حسن صنوبر،بهمن جهاندیده ومحمد رضی‌پور

قدرتی‌زن‌ها:حسین امیری،حمزه زرینی،علیرضا مباشری و اکبر ولایی

پشت خط‌زن‌ها: شهرام محمودی و علیرضا جلالی

لیبروها:مجتبی یوسفی و ناصر رحیمی پناه

عباسعلی میرحسینی (سرمربی)

برنز جهانی برای وزنه بردار ایرانی

وزنه بردار ایرانی در حرکت ۲ ضرب دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان به یک مدال برنز دست یافت اما در مجموع چهارم شد.

به گزارش ایرنا، رسول معتمدی در دسته ۹۴ کیلوگرم این مسابقات به میدان رفت. معتمدی در یک ضرب با ۱۵۱ کیلوگرم نهم شد و در ۲ ضرب با ۲۰۲ کیلوگرم در رده سوم ایستاد تا در مجموع با ۲۵۳ کیلوگرم در رده چهارم مجموع این وزن قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما