شناسهٔ خبر: 26684443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

بازيگران براي فتح جام طلائي/ تورج عاطف

کرواسي و فرانسه قرار است پس از دو دهه ديدار نيمه نهاي جام جهاني 1998 را اين بار در قالب فينال برگزار کنند.

صاحب‌خبر -


در ترکيب 11 نفره کرواتها  چهار نفر از سري آ ايتاليا و سه بازيکن از لا ليگا و از ليگ برتر و بوندس ليگا و لو شامپيونا و سوپر ليگ ترکيه يک بازيکن  در ترکيب خود دارند  که  4 نماينده آنها از سري آ عبارتند از دو بازيکن از اينتر تيم چهارم ليگ گذشته و  يوونتوس تيم اول  و ميلان تيم ششم جدول يک نماينده  دارند . کرواتها از هرکدام از  سه تيم اول لا ليگا بارسلونا و آتلتيکو و  رِئال مادريد   و از تيم چهارم ليگ برتر ليورپول و تيم چهارم سوپر ليگ ترکيه بشيکتاش و از تيم هشتم بوندس ليگا فرانکفورت يک نماينده  دارند .
فرانسوي ها توانسته اند پس از فينال يورو تواسنتند يک فينال ديگر را تجربه کنند و  براي رسيدن به اين مرحله دو غول آمريکاي جنوبي  را در مرحله حذفي يعني آرژانتين و اروگوئه را با برتري برده اند و در نيمه نهائي فاتح ديگر قدرت آمريکاي جنوبي يعني برزيل را بردند و به فينال رسيدند مردان فرانسه در کجا ساخته شده اند؟
فرانسوي ها   از هر کدام از  دو ليگ برتر انگلستان و لا ليگا اسپانيا 4 بازيکن و از سري آ و لو شامپيونا و بوندس ليگا  يک بازيکن در ترکيب خود دارند که  از تاتنهام تيم سوم و منچستر يونايتد تيم دوم   ليگ برتر انگلستان يک بازيکن از چلسي تيم ششم جدول دو بازيکن در ترکيب تيم خود دارند. آنها از قهرمان و تيم سوم لا ليگا يعني بارسلونا و رئال  مادريد يک بازيکن و از نا يب قهرمان لا ليگا آتلتيکو مادريد دو بازيکن در ترکيب  تيمشان دارند. قهرمان سري آ يک بازيکن  به تيم فرانسه و تيم هفتم بوندس ليگا اشتوگارت هم يک بازيکن به خروس ها داده است.
با توجه به ترکيب دو تيم 
کرواسي
سري آ 4 بازيکن
لاليگا 3 بازيکن
  برتر انگلستان 1
بوندس ليگا 1
لو شامپيونا 1
 سوپر ليگ ترکيه 1
تيم فرانسه
برتر انگلستان4
لا ليگا 4
بوندس ليگا 1
سري آ 1
لو شامپيونا 1
و در مجموع دو تيم
لا ليگا 7
برتر انگلستان و سري آ 5
بوندس ليگا 2
لو شامپيونا 2
ترکيه 1
بازيکن در ترکيب دو تيم هستند و در بين باشگاه ها
آتلتيکو 3 بازيکن
چلسي 2 بازيکن
بارسا 2 بازيکن
رئال مادريد 2 بازيکن
 يوونتوس 2 بازيکن
اينتر 2 بازيکن
موناکو و پاري سن ژرمن و يونايتد و ميلان و اشتوگارت و تاتنهام و ليورپول و اينتراخت فرانکفورت و بشيکتاش يک بازيکن
در ترکيب تيمهاي فيناليست دارند.نکته جالب  صدرنشيني تيم آتلتيکو مادريد و عدم حضور  بازيکناني از دو تيم قهرمان  ليگهاي معتبر يعني منچسترسيتي و بايرن مونيخ  در اين جدول است

@navaddaily

نظر شما