شناسهٔ خبر: 26682134 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

غیررسمی؛ مائوریتزیو ساری، هدایت چلسی را برعهده گرفت

محمد محمدخانی

یک ایتالیایی دیگر، به زودی قراردادش را با چلسی به امضا می رساند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در حالی که صبح امروز، آنتونیو کونته به شکل نه چندان دوستانه ای از چلسی اخراج شد، یک ایتالیایی دیگر به زودی هدایت این تیم را برعهده می گیرد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، با اعلام نهایی چلسی، راه برای ورود ساری باز شد.

سرمربی سابق ناپولی، در حال پرواز به شهر لندن است تا به زودی قراردادش را به امضا برساند. جورجینیو، ستاره ایتالیایی ناپولی هم همین حالا در شهر لندن است و تا لحظاتی دیگر قراردادش را به امضا می رساند. طبق گفته ها، چلسی برای جورجینیو و بند جدایی ساری، ۵۷ میلیون یورو نقد و ۸ میلیون یورو پاداش به ناپولی پرداخت می کند. 

با مشخص شدن تکلیف سرمربی چلسی، باید دید که نقل و انتقالات این باشگاه در حالی که تنها چند هفته تا بسته شدن پنجره لیگ برتر باقی مانده، به چه سمتی خواهد رفت. به جز مشکلات زیادی که چلسی در قبال خرید بازیکنان احتمالی دارد، برخی از بازیکنان اصلی تیم مثل ویلیان، کورتوا، کانته و شاید هازارد، آینده ای مبهم دارند و مدیریت باشگاه باید خیلی سریع، وارد عمل شود. از طرفی با توجه به اینکه ساری بر خلاف کونته، توانایی صحبت به انگلیسی را ندارد، مشخص نیست که به چه صورت در چلسی فعالیت خواهد کرد. 

نظر شما