شناسهٔ خبر: 26679679 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ادارات باید الگوی درست مصرف کردن در جامعه باشند

گروه اجتماعی- فرمانده حوزه بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: اگر به ضرورت مدیریت مصرف در تمامی حوزه‌ها توجه نشود تغییری هم ایجاد نمی‌شود و باید از ادارات شروع شود و ادارات ما باید الگوی درست مصرف کردن در جامعه باشند.

صاحب‌خبر -

ادارات باید الگوی درست مصرف کردن در جامعه باشند

به گزارش ایکنا از یزد، کریم محرمی راد، فرمانده حوزه بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب عصر روز گذشته در جمع بسیجیان ادارات استان یزد اظهار کرد: اگر به ضرورت مدیریت مصرف در تمامی حوزه ها توجه نشود تغییری هم ایجاد نمی شود و ما نباید خواسته را با نیاز اشتباه بگیریم و باید از ادارات شروع شود و ادارات ما باید الگوی درست مصرف کردن در جامعه باشند .

محرمی راد بیان کرد: ما نباید رفتار مصرف گرائی داشته باشیم و امروز باید نسبت به رفتار خود در حوزه فرهنگ به دیگران جواب بدهیم و ما نیاز به تغییر رفتار و اصلاح اندیشه داریم .

وی تأکید کرد: برای حل مسئله، نمی توان واقعیت هارا انکار نمود و نگاه عمیق باید داشت، با تغییر سبک زندگی به سلامتی، امنیت و آرامش می رسیم.

محرمی راد افزود: چهار پایه انسان اوقات، افکار، احوال و رفتار است که اگر در انسان وجود داشته باشد به مدیریت مصرف هم می رسد.

مدیر حراست و فرمانده حوزه بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نقش بسیج در مدیریت مصرف آب یادآور شد: هدف ما توانمند سازی معنوی بسیج و محرومیت زدایی است .

محرمی راد گفت: نیاز امروز، گفتگو است و باید یاد بگیریم در جامعه خوب صحبت کنیم و راه صعود انساها زبان است و زبان را باید مدیریت و کنترل کرد تا دیگر مسائل را بتوان مدیریت نمود.

فرمانده حوزه بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: امروزه تفکری درست است که دو خروجی داشته باشد یکی امید بیشتر و یکی تلاش بیشتر و اگر غیر از این باشد به خود خیانت کرده ایم و انسان خویشتن دار متقی است و بهره برداری می کند ولی بهره وری بیشتری دارد .

یادآور می شود گردهمایی بسیجیان ادارات استان یزد با موضوع نقش بسیج در مدیریت مصرف آب در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما