شناسهٔ خبر: 26537155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کلودیو لوتیتو: بازیکنان ما فروشی نیستند؛ هر کس بازیکنان لاتزیو را بخواهد باید به دنبال ما بگردد

نوید معصومی

رئیس لاتزیو در نقل قول جالبی گفت هر کس پول ندارد، نمی تواند بازیکنان این تیم را بخرد و آنها نیاز مالی به فروش بازیکنانشان ندارند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - پس از شایعات زیادی که در مورد جدایی بازیکنان کلیدی لاتزیو مانند چیرو ایموبیله و سرگی میلینکوویچ ساویچ به گوش می رسد، کلودیو لوتیتو در مورد نقل و انتقالات عقاب ها در تابستان صحبت کرد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، لوتیتو گفت:

امیدوارم مردم به لاتزیو ایمان داشته باشند چون تمام کادر باشگاه تمام تلاششان را می کنند. لاتزیو برای خرید بازیکنان مورد نظرش به فروش هیچ بازیکنی نیاز ندارد. اگر بازیکنان ما تصمیم به جدایی بگیرند، باشگاه های مقصد باید ما را راضی کنند. بازیکنان ما فروشی نیستند اما اگر کسی بخواهد برود، باید با شرایط درخواستی ما اینجا را ترک کند. باشگاه ثبات دارد و می توانم بگویم امروز لاتزیو باشگاهی است که با قدرت و مطابق قانون پیش می رود. هر کسی بخواهد بازیکن لاتزیو را بخرد، باید بیاید و دنبال ما بگردد و من تنها کسی هستم که تماس آنها را پاسخ می دهم. ما مسئول خانه خودمان هستیم و کسانی که پول ندارند، نمی توانند بازیکنان لاتزیو را بخرند. 

رای اسپورت گزارش می دهد میلان به خرید چیرو ایموبیله علاقه مند است و بارسلونا و یوونتوس پیشنهاد رسمی برای خرید میلینکوویچ ساویچ ارائه داده اند. با این حال لوتیتو برای فروش ایموبیله 80 و برای فروش میلینکوویچ ساویچ حدود 150 میلیون یورو می خواهد. 

نظر شما