شناسهٔ خبر: 26529766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بلژیک 3-0 پاناما؛ شیاطین سرخ، فرصت شگفتی سازی ندادند

جواد رحمانی

بلژیک موفق شد در اولین گام خود در گروه G رقابت های جام جهانی 2018، پاناما را با نتیجه ای قاطعانه شکست دهد تا از همین حالا، نام خود را در بین مدعیان جام بنویسد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از گروه G رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، بلژیک و پاناما به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: دوشنبه 28 خرداد 1397 | 18 ژوئن 2018

تورنمنت: مرحله گروهی جام جهانی 2018

استادیوم: استادیوم سوچی

داور: جانی سیکاوزه (زامبیا)

گلزنان: دریس مرتنز (47) برای بلژیک، روملو لوکاکو (69،75) برای بلژیک

ترکیب ابتدایی دو تیم

مشاهــده آمـار و ارقــام مربوط به بازی

لحظات حساس بازی

بازی در همین لحظات ابتدایی بسیار هجومی دنبال می شود. ادن هازارد می توانست به راحتی دروازه پاناما را باز کند، اما موقعیت را از دست داد. پاناما خشونت را در دستور کار قرار داده که خطای بد دیویس بر روی هازارد، کارت زرد داور را به همراه دارد. شوت هازارد در دقیقه 22 با فاصله ای کم به بیرون می رود. بلژیک در 30 دقیقه ابتدایی حرفی برای گفتن نداشته و دائم توپ را در زمین خود به چرخش در می آورد.

ادن هازارد

ادن هازارد دومین موقعیت جدی بازی را هم از دست می دهد. در مجموع می توان گفت بلژیک کاری نکرد که استحقاق به ثمر رساندن گل را داشته باشد. نیمه اول با همان نتیجه 0-0 به پایان می رسد، اما شیاطین سرخ می توانستند از 4 موقعیتی که ایجاد کردند، حداقل یک گل به ثمر برسانند.

روملو لوکاکو

حملات بلژیک دوباره آغاز می شود. درست در همین دقیقه های آغازین نیمه دوم، بلژیک با سوپرگل زیبای مرتنز پیش می افتد. موریو در موقعیتی استثنایی قرار می گیرد، اما کورتوا با بستن زاویه، شوت این بازیکن را به کرنر می فرستد. گودوی هم کارت زرد دریافت می کند تا پنجمین بازیکن پاناما باشد که جریمه می شود. پاناما شکست را پذیرفته و کاملا دفاع می کند. گل دوم برای بلژیک و این بار روملو لوکاکو! نباید از پاس دیدنی دی بروین هم به سادگی رد شد. بلژیک قدرت خودش را به رخ حریفان می کشد. ضدحمله خطرناک شان در دقیقه 75، منجر به سومین گل آن ها می شود.

روملو لوکاکو

تورگان هازارد به جای دریس مرتنز وارد زمین شد. شاگردان مارتینز در تلاشند اختلاف را به 4 برسانند. چادلی به جای ویتسل وارد زمین شد. در پایان 4 دقیقه وقت اضافه، توپ دیگری از خط دروازه ها رد نشد تا بلژیک 3 امتیاز شیرین این دیدار را کسب کند.

شرح گل ها

بلژیک 1-0 پاناما | دریس مرتنز (47): سانتر دی بروین برای لوکاکو توسط مدافعان پاناما بر می گردد، اما در ادامه دریس مرتنز با شوتی سرضرب و زیبا، توپ را به گوشه دروازه په نه دو می فرستد. 

دریس مرتنز

بلژیک 2-0 پاناما | روملو لوکاکو (69): کوین دی بروین توپ را در پشت محوطه جریمه در اختیار می گیرد، با پشت سر گذاشتن مدافع حریف، با بیرون پا توپ را برای لوکاکو ارسال می کند تا ضربه سر این مهاجم تنومند، نتیجه بازی را 2-0 کند.

بلژیک 3-0 پاناما | روملو لوکاکو (75): ضدحمله سریع بلژیک و ادن هازارد از گوشه چپ زمین، لوکاکو را راه می اندازد. در صحنه تک به تک با دروازه بان، لوکاکو با ضربه ای آرام گل سوم تیمش را به ثمر می رساند.

روملو لوکاکو

ویدئوی خلاصه بازی

 

 

نظر شما