شناسهٔ خبر: 26451324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تحقق پوشش ۱۰۰ درصدی حجم ابلاغی سوادآموزی لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تحقق پوشش ۱۰۰ درصدی حجم ابلاغی سوادآموزی لرستان طی سال گذشته، از اجرای موفقیت‌آمیز دو طرح مراکز یادگیری محلی و آموزش رایانه به سوادآموزان در سال ۹۶ خبر داد.

صاحب‌خبر -

نحقق پوشش 100 درصدی حجم ابلاغی سوادآموزی لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، هاشم دالوند، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان امروز دوشنبه، یازدهم تیر در جمع خبرنگاران با بیان اهم نوآوری‌های سوادآموزی استان لرستان در سال‌جاری، گفت: افزایش تعداد مراکز یادگیری محلی، طرح آموزش رایانه(آی ـ سی ـ دی ـ ال) و واگذاری امتحانات به بخش خصوصی ازجمله اقدامات مثبت در حوزه معاونت سوادآموزی لرستان در سال گذشته و امسال است.
وی ادامه داد: یکی‌از شاخص‌های مهم امر آموزش، نظارت وارزشیابی است که سوادآموزی استان لرستان با بهره‌گیری از 82 نفر از همکاران رسمی آموزش و پرورش تحت عنوان مسئولان سوادآموزی، بر کیفیت فعالیت‌ها در کلاس‌های سوادآموزی نظارت دارند.
معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در پایان با اشاره به تحقق پوشش 100 درصدی حجم ابلاغی سوادآموزی لرستان طی سال گذشته، از اجرای موفقیت‌آمیز دو طرح مراکز یادگیری محلی و آموزش رایانه به سوادآموزان در سال 96 خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما