شناسهٔ خبر: 26399001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برگزاری مراسم بزرگداشت مجاهد و یار شفیق شهید «مصطفی چمران» در اهواز

مراسم بزرگداشت مجاهد ولایت مدار و مبارز خستگی ناپذیر انقلاب و دفاع مقدس «ابوالقاسم حدادپور» در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری مراسم مجاهد نستوه انقلاب و یار شفیق شهید «مصطفی چمران» در اهوازبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، مراسم بزرگداشت مجاهد ولایت مدار و مبارز خستگی ناپذیر انقلاب و دفاع مقدس «ابوالقاسم حدادپور» در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در این مراسم که از سوی آیت‌الله «موسوی جزایری» نماینده ولی‌فقیه در خوزستان منعقد شد جمع کثیری از مردم، علما و مسئولین حضور داشتند.

سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مرحوم حدادپور از مردان خالص و انقلابی به تمام معنا بود که هر چه داشت را فدای نظام و اسلام کرد و کوچک‌ ترین توقع یا خواسته‌ شخصی نداشت.

وی گفت: مرحوم حدادپور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس نیز از هر چه داشت دریغ نکرد و برای پشتیبانی از رزمندگان، کارهای مهمی را به انجام رساند از جمله مراکز «زینبیه» و «عصمتیه» را در اختیار عموم گذاشت که در آنها اموری مربوط به پخت غذا، تهیه لباس و استراحت رزمندگان انجام می‌گرفت.

 سردار علیپور تصریح کرد: حاج«ابوالقاسم حدادپور» که از یاران دیرین آیت‌الله«موسوی جزایری» و شهید«مصطفی  چمران» بود در ساخت بزرگ‌ترین حوزه علمیه خوزستان، حسینیه و کتابخانه حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در کوی باغ معین اهواز نیز نقش داشت.

خاطر نشان می شود؛ مراسم تشییع این مجاهد خستگی ناپذیر که در سن 94 سالگی و در اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت با حضور چشمگیر فعالان انقلاب و دفاع مقدس و مردم ولایتمدار خوزستان در اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما