شناسهٔ خبر: 26337305 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

9 محور مواصلاتی کشور مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد 9 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی خبرداد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سرهنگ "نادر رحمانی" اظهار داشت : محور های " اولنگ –شاهرود" در استان های گلستان و سمنان و "دیزین-شمشک " در استان های تهران و البرز مسدود است.
وی از انسداد محور "دره شهر – پلدختر" محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه خبرداد و گفت : مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.
این مقام انتظامی ادامه داد : محور "شوش – فتح المبین" در استان خوزستان به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود و تردد وسایل نقلیه سنگین از این محور ممنوع است.
سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: کمربندی "آذرشهر به پل غله زار" در استان آذربایجان شرقی به علت سیلاب رودخانه، پایه های پل شکسته شده برهمین اساس این محور مسدود است و مسیر جایگزین از داخل شهر "آذر شهر" انجام می شود.
وی ادامه داد : محور "خلخال – اسالم" در استان اردبیل به علت عملیات راه سازی در محدوده کیلومتر 7 تا 18.5 از 31 فروردین تا 31 تیرماه مسدود است و مسیر جایگزین از محور "خلخال-پونل" است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به انسداد محور "گیوی – خلخال" در استان اردبیل به علت نشست و رانش زمین اشاره و بیان کرد: مسیر جایگزین محور "خلخال – فیروزآباد" است.
این مقام انتظامی اعلام کرد: محور "ایلام –مهران" (قطعه اول صالح آباد) در استان ایلام از تاریخ 2 الی 6 تیرماه به علت انجام عملیات عمرانی و تعریض مسدود و مسیر جایگزین جاده قدیم "ایلام- ماربره-صالح اباد" و همچنین مسیر "ایلام-ملکشاهی –مهران" است.
سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: محور " ایلام – مهران" (کیلومتر 8) در استان ایلام از 3 تیرماه به مدت 6 روز به علت انجام عملیات عمرانی مسدود و مسیر جایگزین جاده قدیم "ایلام-ماربره-مهران" است.

نظر شما