شناسهٔ خبر: 26321772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیری تحول گرا هستم/برچسب سیاست بر مقوله فرهنگ نمی چسبد

گرگان- مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان خود را مدیری تحول گرا معرفی کرد و گفت: برچسب سیاست بر فرهنگ نمی چسبد همان گونه که بر معنای عدالت مفهوم چپ و راست نمی گنجد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عادله کشمیری ظهر دوشنبه در آیین معارفه خود به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: برنامه ها و آرمان های زیادی دارم که قطعا آن ها را با کمک همه همکاران فرهیخته و دلسوز خود به نتیجه خواهم رساند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مکانی مقدس و متولی فرهنگ جامعه است .

وی افزود: امام راحل فرهنگ را سایه ای از نبوت دانستند و آن را یک کارخانه انسان سازی نام بردند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان گفت: من مدیری تحول گرا هستم و نگاه، قومیت، مذهب و سیاست را ترجیحی بر کار، تحول و وظیفه نمی دانم چراکه ما آمده ایم کار فرهنگی انجام دهیم و فرهنگ سازی کنیم.

کشمیری با بیان اینکه بر مقوله فرهنگ برچسب سیاست نمی چسبد، همان گونه که بر معنای عدالت مفهوم چپ و راست نمی گنجد، اظهار کرد: فلسفه شاد بودن منافاتی با دین ندارد چراکه فلسفه دین احیای کرامت اخلاقی و انسانی است که از سر لطف خداوند به ما هدیه داده شده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان گفت: استان گلستان رنگین کمانی از اقوام مختلف است که به لطف وجود نماینده ولی فقیه در گلستان سال ها در کنار هم با وحدت زیسته اند پس بهترین فرصت است تا برای ارتقای فرهنگ و هنر استفاده کنیم.

وی افزود: توجه به هنرمندان، مفاخر و پیکسوتان فرهنگی و هنر، توجه به اصحاب رسانه، شناسایی استعداد های هنری، توسعه منابع انسانی، مشارکت بیشتر جوانان و زنان در عرصه فرهنگ و هنر، توجه به خرد جمعی اصحاب فرهنگ و هنر، احیای نظام پیشنهادات و ... از جمله مباحثی است که به آن ها توجه ویژه خواهم داشت.  

نظر شما