شناسهٔ خبر: 26321394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

ذوالقدر:

قیمت مسکن در کلان شهر تهران با معیشت خانوارها سازگار نیست

نماینده مردم تهران در مجلس بابیان اینکه رهن و اجاره بها مسکن در کلان شهر تهران با معیشت خانوارها سازگار نیست،گفت: قیمت مسکن برمبنای نظام عرضه وتقاضا منطقی تعیین شود.

صاحب‌خبر -

 فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت نرخ مسکن در کلان شهرتهران،گفت:شرایط اقتصادی حاکم بر کشور،تمام بازارهای اقتصادی از جمله بازار مسکن را هم از خود متأثر کرده و رشد قیمتی در بخش خرید،رهن و اجاره بها مسکن شاهد هستیم که متأسفانه با اقتصاد و معیشت خانوارها سازگار نیست و مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:به استناد اصل 22 قانون اساسی باید ترتیبات لازم برای مصون ماندن جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: براساس رایزنی‌ها و تعاملات بعمل آمده بین دولت و مجلس، اقدامات مثبتی توسط وزارت راه و شهرسازی برای تخصیص تسهیلات ارزان قیمت در بخش مسکن صورت گرفته است و این در حالی است که تاحد قابل توجهی اثرگذاری مطلوبی بر بازار مسکن داشته است و تا حدودی رکودی که در این بازار حادث شده بود را ترمیم کرده است.

وی ادامه داد:ما انتظار داریم در کنار سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های نظام عرضه و تقاضا بتوان این بازار را به طرف قیمت منطقی و واقعی سوق دهد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بابیان اینکه رهن و اجاره بها مسکن در کلان شهر تهران  با معیشت خانوارها سازگار نیست یادآورشد: قیمت مسکن برمبنای نظام عرضه و تقاضا منطقی تعیین شود./

پایان پیام

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی

نظر شما