شناسهٔ خبر: 26318385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اتمام مرحله بتن ریزی، شمع گذاری و اجرای دال در پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس+تصاویر

خبرگزاری صداوسیما

با وجود انجام مرحله شمع گذاری، اجرای دال و بتن ریزی پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس، خاکبرداری آن در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد در مرحله خاکبرداری پروژه غیرهمسطح تقاطع خلیج فارس واقع در بلوار شهید مدرس، از اتمام مرحله بتن ریزی، شمع گذاری و اجرای دال در این پروژه خبر داد.

ابوالقاسم محی الدینی حجم خاکبرداری در این پروژه را 10 تا 11هزار کامیون و در حدود 60هزار مترمکعب، حجم بتن ریزی را 7100 مترمکعب و اجرای 1100 متر دال با ضخامت 5/1 متر را از ویژگی های اصلی این پروژه دانست.

وی گفت: زمان اجرای پروژه خلیج فارس یک سال بوده که امیدواریم زودتر از موعد مقرر و تا زمان بازگشایی مدارس به بهره برداری برسد.

اتمام مرحله بتن ریزی، شمع گذاری و اجرای دال در پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس+تصاویر اتمام مرحله بتن ریزی، شمع گذاری و اجرای دال در پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس+تصاویر اتمام مرحله بتن ریزی، شمع گذاری و اجرای دال در پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس+تصاویر اتمام مرحله بتن ریزی، شمع گذاری و اجرای دال در پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس+تصاویر اتمام مرحله بتن ریزی، شمع گذاری و اجرای دال در پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس+تصاویر اتمام مرحله بتن ریزی، شمع گذاری و اجرای دال در پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس+تصاویر

نظر شما