شناسهٔ خبر: 26318224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی پلدختر خبر داد:

توقیف ۲ محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد در پلدختر

پلدختر - فرمانده انتظامی پلدختر از کشف و ضبط ۲ محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ صفر عبدالوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران انتظامی با همکاری پلیس آگاهی پلدختر با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح تشدید مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و به منظور حمایت از کالای ایرانی؛ ۲ دستگاه تریلر کانتینردار را در پاسگاه های انتظامی «پل تنگ» و «چمشک» توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این تریلرها بیش از یک هزار و ۶۰۰ کارتن حاوی ۲۰۰ هزار انواع لوازم جانبی گوشی موبایل کشف و ضبط کردند.

سرهنگ عبدالوند به اشاره به این که محموله های قاچاق مکشوفه از استان های جنوبی به مقصد مرکز کشور بارگیری شده بود، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودروهای توقیف شده به پارکینگ دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر بر حمایت از کالا و تولیدات ایرانی و مبارزه بی امان با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین اولویت های پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی مقابله و مبارزه با کالای قاچاق است که پلیس شهرستان با استفاده از تمام توان و امکانات موجود در این راستا حرکت می کند.

سرهنگ عبدالوند با بیان این که در بحث مقابله و مبارزه با قاچاق، دولت و مردم نیز باید پای کار باشند و پلیس را در این راستا کمک کنند؛ از همکاری و تعامل شهروندان پلدختری تقدیر کرد و افزود: نقش مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز تاثیر گذار است؛ مردم قاچاق و ناهنجاری های اجتماعی و موارد مشکوک را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما