شناسهٔ خبر: 26315893 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تشریح دوره‌های قرآنی ترم تابستان مؤسسه «نور و الرحمن»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه نور و الرحمن شهرستان شهرکرد، برای ترم تابستان کلاس‌ها و دوره‌های متنوع قرآنی و فرهنگی را در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

روح‌انگیز بهرامی، مدیر مؤسسه نور و الرحمن شهرستان شهر‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور و الرحمن با فرارسیدن فصل تابستان و زمان اوقات فراغت نوجوانان، دوره‌هایی برای این فصل در نظر گرفته شده است.
وی افزود: مؤسسه تاکنون برنامه‌های ویژه خود را برای بانوان بزرگسال برگزار می‌کرد که در حال حاضر برای مقاطع پیش‌دبستانی رشته حفظ قرآن(جزء 30) را در شش کلاس آموزشی در نظر گرفته است.

تشریح دوره‌های  آموزشی تابستانه در مؤسسه نور و الرحمن
مدیر مؤسسه نور و الرحمن ادامه داد: دانش‌آموزانی که در مقطع دوم ابتدایی هستند دو روز در هفته می‌توانند با حضور در کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن و حفظ جزء 30 قرآن شرکت کنند و برای دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع سوم، چهارم و پنجم نیز دوره‌هایی آماده شده است که با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.
بهرامی اظهار کرد: کلاس‌های آموزش قرائت تخصصی، حفظ، نهج‌البلاغه، حکمت، نامه‌ و خطبه‌ها، تفسیر، مشاوره خصوصی و غیره نیز در مؤسسه برپا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مکان مؤسسه به نشانی شهرکرد، خیابان مولوی، خیابان مولوی، کوچه 51 پلاک 8 اطلاعات بیشتری دریافت کنند.
انتهای پیام

نظر شما