شناسهٔ خبر: 26302377 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرلشکر صفوی: هیچ موضوعی در منطقه بدون دخالت ایران به سرانجام نمی‌رسد

R41382/P1377/S6,61/CT11

دستیار ارشد و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: جایگاه ایران به اندازه‌ای است که هیچ موضوعی در منطقه بدون دخالت ایران به سرانجام نمی‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی عصر امروز در گردهمایی پیشکسوتان، رزمندگان و استادان درس آشنایی با دفاع مقدس اظهار داشت: منطقه غرب آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌‌ای که امروز محلی برای رقابت قدرت‌های فرامنطقه‌ای شده است. 

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در این منطقه گفت: جمهوری اسلامی امروز وزنه‌ای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارد و به همین دلیل یکی از قدرت‌های منطقه شناخته می‌شود که نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه جایگاه ایران به اندازه‌ای است که هیچ موضوعی در منطقه بدون دخالت ایران به سرانجام نمی‌رسد، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز حرف اول و آخر را می‌زند و دشمن چه بخواهد و چه نخواهد باید این مسئله را بپذیرد. 

وی با بیان اینکه امروز افکار امام راحل و مقام معظم رهبری الهام‌بخش مسلمانان جهان است، افزود: جمهوری اسلامی ایران الگویی برای مسلمانان جهان و حرکت‌های انقلابی شده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به مشکلات داخلی موجود بیان کرد: دولت و دیگر قوای کشور باید نسبت به رفع مشکلات داخلی از جمله بیکاری اقدام کنند. 

وی با اشاره به قدرت گرفتن گروه‌های مقاومت گفت:امروز حزب‌الله لبنان به یک تهدید برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده و یک وحشت دائم برای این رژیم است. 

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به نقش صهیونیست‌ها در انتخاب دولت‌ها در آمریکا عنوان کرد: رئیس جمهور کنونی آمریکا فردی ناآرام و جنگ‌طلب است و بعید می‌دانم که با کره هم به نتیجه برسد، آمریکا با شیوه‌ای که در پیش گرفته در حال از دست دادن متحدانش است و امروز دیگر قدرت سابق را ندارد. 

در پایان جلسه پرسش و پاسخ با پیشکسوتان، رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/‌ش

نظر شما