شناسهٔ خبر: 26301334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله طه محمدی:

مسؤولان پاسخگوی مردم باشند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هیچ مسؤولی حق ندارد درب اتاق خود را به روی مردمی که برای رفع مشکلاتشان به آن ها مراجعه می کنند ببندد چرا که اگر ما نفس می کشیم و سالم هستیم به برکت دعای مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در کلاس اخلاق که در استانداری همدان برگزار شد هدف خلقت انسان را تکامل دانست و گفت: به اشتباه همه تلاش ها معطوف به این دنیا شده است و توشه ای برای آخرت خود نمی فرستیم در حالی که باید تلاش خود را برای زندگی اصلی خود قرار دهیم.

وی فقر اصلی را شرمنده بودن در مقابل پروردگار در روز قیامت عنوان کرد و افزود: روز قیامت مشخص می شود چه کسی دارا و چه کسی فقیر است چه بسیار افرادی هستند که با وجود سرمایه عظیم در این جهان بازنده اصلی در زندگی آخرت هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بنابر حدیثی از امام صادق(ص) آنهایی که در این جهان عمل صالح ندارند دیوانه هستند.

وی گفت: تجاوز به حقوق مردم و دشمنی با خلق خدا بدترین توشه همراه انسان در آخرت است و این موضوع مهم ترین مخاطبش همه مسؤولان کشور است.

آیت الله طه محمدی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند نباید کسی را کوچک بشماریم و همیشه این نکته را یادمان باشد در هر پستی و مقامی که هستید توشه زیادی می توان برای عالم اخرت فرستاد.

وی تصریح کرد: خیلی از افرادی که به دفتر بنده مراجعه می کنند از اقشار ضعیف جامعه هستند اگر ما دست آن ها را نگیریم همیشه مدیون آنها خواهیم ماند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تاکید کرد: هیچ مسؤولی حق ندارد درب اتاق خود را به روی مردمی که برای رفع مشکلاتشان به آن ها مراجعه می کنند ببندد چرا که اگر ما نفس می کشیم و سالم هستیم به برکت دعای همین مردم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسؤولیت های دنیایی امتحانی برای من و شما است سعی کنید از مردم دلجویی کنید و در انجام کار ها راهنماییشان کنید./۹۷۹/پ203/ب1

نظر شما