شناسهٔ خبر: 26298558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشنواره قرآنی مدهامتان را فراتر از رفع تکلیف برگزار می کنیم

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان تصریح کرد: ما در برگزاری چنین برنامه هایی به ویژه جشنواره قرآن به دنبال رفع تکلیف و تهیه گزارش و ایجاد سابقه برای خود نیستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدابدالی تکلو، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، امروز(۳ تیر)در نشست اعضای ستادبرگزاری سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار، علت انتخاب میزبانی انار در برگزاری مرحله استانی را اولاً تمرکز زدایی برنامه ها از مرکز استان و ثانیاً ظرفیت قرآنی قابل توجه این شهرستان عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۴۰ نفر در این جشنواره نام نویسی کردند که ۳۸۰ نفر برادران و مابقی خواهران بودند؛ گفت: ۵۷۹ نفر وارد مسابقه شدند و برگزیده ها به مرحله استانی در شهرستان انار راه پیدا کردند.

 

ابدالی تکلو ادامه داد: سال گذشته همه مسئولین شهرستان انار از فرماندار و امام جمعه و ارشاد و شهرداری و سپاه و... پای کار آمدند و آستان مقدس امامزاده محمدصالح انار نیز همکاری خیلی خوبی داشت و برنامه شبی در محضر قرآن نیز با حضور استاد شائق برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی قرائت با حضور استاد محمدحسین سعیدیان نیز در حاشیه برگزاری جشنواره تشکیل شد؛ اظهار داشت: در مجموع، جشنواره، فراتر از حد انتظار ما برگزار شد و اقبال مسئولین شهرستان انار ما را تشویق به تشکیل دبیرخانه دائمی این جشنواره در انار کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با تصریح به اینکه ما در برگزاری چنین برنامه هایی به ویژه جشنواره قرآن به دنبال رفع تکلیف و تهیه گزارش و ایجاد سابقه برای خود نیستیم؛ افزود: نوع برگزاری جشنواره  را با نگاه وظیفه نسبت به ساحت قرآن کریم دنبال می کنیم و امید داریم این جشنوراه امسال با تعالی بیشتر و متفاوت تر از دوره قبل برگزار شود.

نظر شما