شناسهٔ خبر: 26295909 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

توانمندسازی استعدادهای برتر دانش‌آموزی حوزه علوم شناختی

کمیته دانش آموزی انجمن علوم اعصاب ایران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی مدرسه بهاره دانش آموزی علوم اعصاب را برگزار کرد تا گامی برای توانمندسازی استعدادهای برتر دانش آموزی انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ این دوره که به دارندگان مدال طلای مرحله کشوری مسابقه ملی دانش مغز (brain bee) اختصاص داشت، با هدف آمادگی نماینده ایران در مسابقه جهانی دانش مغز در تابستان امسال در برلین آلمان و نیز آماده سازی نخبگان دانش‌آموزی برای ایفای نقش در فعالیت‌های ترویجی علوم شناختی درکشور برگزار شد.

این نخستین مدرسه دو زبانه علوم اعصاب دانش آموزی است که محتوای آموزشی آن در طول پنج روز برپایی به زبان های انگلیسی و فارسی تدریس شد.

دانش آموزان شرکت کننده در مدرسه بهاره دانش آموزی علوم اعصاب در این دوره آموزشی ضمن آشنایی با  جنبه های بالینی علوم اعصاب شناختی ، همچنین در کلاس های تشریحی سیستم عصبی و تئوری بیماری‌های روانپزشکی و نورولوژی شرکت کردند.

مدرسه بهاره دانش آموزی علوم اعصاب با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش منطقه 5 تهران (پژوهشسرای دانش آموزی جوان) ودانشگاه علوم پزشکی ایران در محل این دانشگاه برگزار شد.

نظر شما