شناسهٔ خبر: 26284965 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بی‌خیال گرانی کمرشکن پویول را بچسب

نایب‌رئیس مجلس به جای اینکه رئیس‌جمهور یا وزیران و معاونان اقتصادی دولت را درباره سوءمدیریت بر بازار و نابسامانی‌ قیمت‌ها مورد خطاب و سوال قرار دهد،به صداوسیما حمله کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

علی مطهری در نامه سرگشاده به رئیس‌ صداوسیما نوشت: ماجرای دعوت از آقای کارلوس پویول کارشناس و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا برای شرکت در برنامه جام جهانی شبکه ۳ در آستانه بازی ایران و اسپانیا و سرانجام لغو آن پس از اعلام در آن برنامه، نشانه حکومت ملوک‌الطوایفی و یا فرمانبری از بیرون در آن سازمان است.

بیشتر بخوانید:

دلال حضور «پویول» در تلویزیون چه کسی است؟ +عکس


صرف‌نظر از اینکه پول‌های کلان میلیاردی در این آوردن و بردن افرادی مانند پویول جابه‌جا می‌شود و کشور نیز از کارشناس و تحلیلگر فوتبال خالی نیست که ضرورتی به آوردن کارشناس از خارج و هزینه پول‌های کلان باشد، باید از نایب‌رئیس مجلس سوال کرد چنین مسئله‌ای، اولویت چندم کشور و مردم است که آقای مطهری ترجیح می‌دهد آن را برجسته کند و از وضعیت ملوک‌الطوایفی که دولت مورد حمایت امثال نایب‌رئیس مجلس در بازار ایجاد کرده عمداً چشم‌ بپوشد؟!


برای مثال وکیل‌الدوله‌هایی نظیر مطهری و همکارانش خبر ندارند که نرخ سکه دیروز به ۲/۷ میلیون تومان رسید که ۱۳۰ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد؟ یا مثلا جهش دلار غیررسمی به مرز ۸هزار تومان و شوک‌های جدید در بازار خودرو و مسکن که به چشم امثال آقای مطهری نمی‌آید و سر سوزنی مکدرشان نمی‌کند. باید دید این قبیل وکیل‌الدوله‌ها، چرا برایشان نه مشکل اشتغال و بیکاری مردم اهمیت دارد و نه مسئله ازدواج و مسکن جوانان؟! و پس از همه این پرسش‌ها باید به یک سوال اساسی‌تر رسید و آن اینکه امثال این نماینده، درواقع وکیل مردمند یا وکیل‌الدوله‌هایی که با اراده و بی‌ارادگی دولت، تنظیم موج می‌شوند؟!

نظر شما