شناسهٔ خبر: 26280603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

4 روستای چابهار از نعمت روشنایی برق بهره مند شدند

چابهار- ایرنا- مدیر برق بخش های دشتیاری و پلان چابهار گفت: چهار روستا (بازار محمد کریم، عثمان بازار، مچکور و خلیل آباد) این شهرستان از نعمت روشنایی برق بهره مند شدند.

صاحب‌خبر -

وحید غلامیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای برقرسانی به این روستاها چهار میلیارد و 893 میلیون ریال هزینه شده است.
وی نصب پنج دستگاه ترانسفورماتور، اجرای سه کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار و چهار کیلومتر و 700 متر شبکه فشار متوسط را از دیگر اقدامات برای برقرسانی به روستاهای یادشده عنوان کرد.
مدیر برق دشتیاری و پلان اظهار داشت: در طول یک سال گذشته با صرف بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار اقدامات خوبی برای بهبود خدمات برق در بخش های دشتیاری، تلنگ و پلان انجام شده است.
وی گفت: برای رفع افت ولتاژ برق بخش پلان و مرکزی بیش از سه میلیارد تومان هزینه شده است.
غلامی بیان کرد: چهار روستای زیر پنج خانوار و یک روستای بالای ۱۰ خانوار نیازمند برقرسانی و اختصاص اعتبار لازم هستند.
وی از جمله مشکلات حوزه برق در بخش های دشتیاری وپلان چابهار را وجود بیش از پنج هزار برق غیرمجاز عنوان کرد و افزود: برق غیر مجاز موجب خسارت سنگین به شرکت برق و سوختن ترانس، افت ولتاژ، پارگی سیم های برق و افت ولتاژ برق سایر مشترکان شده است.
وی به بدهی بیش از 22 میلیارد ریالی برق خانگی در بخش های دشتیاری، پلان، مرکزی و تلنگ اشاره کرد و افزود: 30 هزار اشتراک برق در بخش های پلان و دشتیاری وجود دارد که عدم پرداخت به موقع بدهی موجب کندی اجرای پروژه های مختلف در حوزه برق شده است.
3043 **6081

نظر شما