شناسهٔ خبر: 26278062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سعیدی در گفت‌وگو با فارس:

توزیع منابع بخش‌ها در لایحه مالیات بر ارزش افزوده بر اساس عدالت حداکثری خواهد بود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حوزه مالیات بر ارزش افزوده در بحث شهرداری‌ها و توزیع درآمد آن کمیسیون در نظر دارد که عایدی سود هم بر اساس عدالت منطقه‌ای و هم عدالت ملی صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در حال حاضر بخش مربوط به مالیات شهرداری‌ها و همچنین توزیع درآمد آن را بررسی می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه مالیات بر ارزش افزوده در بحث شهرداری‌ها و توزیع درآمد آن کمیسیون در نظر دارد که عایدی سود هم بر اساس عدالت منطقه‌ای و هم عدالت ملی صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: عموماً در بررسی این بخش تلاش بر این است که توزیع منابع هم از دیدگاه منطقی و هم ملی عادلانه و تجمیع توزیع در این بخش بر اساس عدالت حداکثری باشد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر در حال بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در بخش شهرداری‌ها هستیم، گفت: طی جلسات آینده کمیسیون وارد مباحث توزیع درآمدهای آن خواهیم شد و در آن بخش تلاش می‌کنیم تا عدالت توزیع به صورت نسبی در همه بخش‌ها صورت گیرد.

سعیدی در خاتمه به این نکته هم اشاره کرد که تمام اقدامات انجام‌شده و همچنین بررسی‌های صورت‌گرفته با مشورت نمایندگان بخش خصوصی، مسئولان و کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین دیوان محاسبات صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما