شناسهٔ خبر: 26273434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رویداد گردشگری "همدان ۲۰۱۸" فرصتی مناسب برای معرفی همدان در سطح بین‌المللی‌است

R41405/P1486/S6,75/CT11

نماینده مردم همدان در مجلس گفت:رویداد گردشگری ۲۰۱۸ ، فرصتی مناسب برای معرفی همدان در سطح بین‌المللی‌است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان حمیدرضا حاجی بابایی ظهرامروز در آیین افتتاحیه هیجدهمین دوره مدرسه فوتبال شهرداری همدان با ابراز خشنودی از حضور در جمع نونهالان و نوجوانان اظهار داشت:  در دنیای امروز سرمایه‌ها و سرمایه گذاری‌ها به سمت نونهالان و نوجوانان سوق داده شده است.

وی افزود: در کشورهای توسعه یافته خانواده‌ها به چشم سرمایه به فرزندان خود نگاه می‌کنند و از همان بدو تولد بر روی دانشمند شدن، ورزشکار شدن یا صنعتگر شدن آنها سرمایه گذاری می‌کنند.

حاجی بابایی با اشاره به این که هر اندازه بر روی کودکان و فرزندان خود سرمایه گذاری کنید به همان اندازه برداشت خواهید کرد، گفت: بزرگترین و پرسودترین سرمایه گذاری در دنیا سرمایه گذاری بر روی فرزندان است.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت تیم‌های پاس و شهرداری همدان برای پرورش فوتبالیست‌های مطرح استفاده کرد که تشکیل مدرسه فوتبال شهرداری همدان به همین منظور است.

حاجی بابایی با تشکر از برنامه‌های فرهنگی، ورزشی شهرداری همدان تاکید کرد: امروز همدان از 3 ظرفیت بزرگ کلانشهر بودن و پایتخت تاریخ وتمدن بودن کشور و پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 بهره می‌برد که این ظرفیت‌ها فرصت مناسبی است تا همدان خود را در سطح کشور و جهان معرفی کند.

انتهای پیام/م

نظر شما