شناسهٔ خبر: 26271366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

امیرحسنخانی تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت‌های خراسان جنوبی در راستای رفع محرومیت

گروه اجتماعی - نماینده مردم شهرستان‌های سرایان، بشرویه، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خراسان جنوبی از مدیریت غیر کارشناسی رنج می‌برد، گفت: باید از ظرفیت‌های استان در راستای رفع محرومیت استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

خراسان جنوبی از مدیریت غیر کارشناسی رنج می‌برد

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمدرضا امیرحسنخانی، امروز، دوم تیر ماه در شورای اداری استان، اظهار کرد: بحث جذب نشدن اعتبارات دستگاه‌ها باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه استان‌هایی که بیشتر در تهران حضور دارند اعتبارات بیشتری می‌توانند جذب کنند، افزود: مدیران استان نیز لازم است به طور جدی پیگیر باشند و نمایندگان آماده هستند همراه مدیران در این راستا تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سرایان، بشرویه، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییرات پی در پی فرمانداران در استان، تصریح کرد: در بحث مدیریت استان با مشکل مواجه هستیم.

امیرحسنخانی با گلایه از نظرات غیر کارشناسی، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های استان در راستای رفع محرومیت استفاده کنیم.

وی با اشاره به بحث انتقال آب از عمان به سیستان و بلوچستان، گفت: بودجه و اعتبار این طرح در مجلس مطرح خواهد شد و مطرح شدن آن در مجلس توجهات را به خراسان جنوبی بیشتر خواهد کرد چرا که مساله اصلی، بحران آب است.

نظر افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به حضور کمیسیون کشاورزی در استان در سال جاری، اظهار کرد: در این سفر درخواست‌های مردمی را دریافت و برای آن اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی، یادآور شد: در بخش وام کشاورزی لازم است به اهداف مورد نظر برسیم و پیگیر حل مشکلات در این حوزه هستیم.

انتهای پیام

نظر شما