شناسهٔ خبر: 26262702 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سلاح نیروهای مسلح مسیر بصیرت را روشن می کند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز اموزش 04 امام رضا(ع) نزاجا افزود: نیروی های مسلح ما

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز اموزش 04 امام رضا(ع) نزاجا افزود: نیروی های مسلح ما ویژگی های زمان بعثت پیغمبران را دارند.
وی اظهار داشت: کار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چه در جنبه رفاهی و چه در جنبه تهاجمی با ضابطه مندی است و کاربرد نیروهای نظامی در کارشناسی و اذن الله است.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: بین نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران و کسانی که به ظاهر مسلح و ورزیده اند اما عقل، دین و وجدان ندارند، تفاوت های زیادی وجود دارد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: دشمن امروز در دنیا هیچ منطقی ندارد ،ایالات متحده آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم به 50 کشور تجاوز کرده است.
وی یادآور شد: سلاح نیروهای نظامی حافظ مردم است و برای امنیت مردم استفاده می شود، دشمنان امروز ما از سلاح های خود برای کشتن افراد بی گناه استفاده می کنند و تابع هیچ قانونی نیستند.
وی ادامه داد: دشمن امروز جهان اسلام از هر حیوانی پست تر است، گاهی اندیشمندان و متفکران زیرساخت حرفشان محکم است اما کافی نیست چون باید با بازوی توانمند مدافعان از حق، جایگاه اسلامی و الهی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیت یک محصول تولیدی است، انگلیس و فرانسه می گویند تنها یک کشور دموکراتیک در خاورمیانه به نام اسراییل وجود دارد و فلسطینی را که 70 سال قربانی بوده تروریست می نامند.
وی افزود: کشورهای غربی بدبخت تر از همه کشورهای دنیا هستند، امروز در ایران اسلامی امنیت وجود دارد و این مهم قابل قیاس با دیگر کشورها نیست.
وی ادامه داد: ملت ایران نیروهای مسلح را خوب درک کرده و دوش به دوش این نیروها در میدان های جنگ حضور داشته اند.
در این مراسم سرهنگ حسنعلی زمانی به عنوان فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) نزاجا معرفی و از خدمات امیر سرتیپ دوم قوام یوسفی تجلیل شد.
*7559 * 6054
انتهای پیام

نظر شما