شناسهٔ خبر: 26260082 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

5 شهید و زخمی بر اثر حملات خمپاره ای تروریست ها به شهر سویداء سوريه

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، براثر حملات خمپاره ای گروههای تروریستی به شهر سویداء در جنوب سوریه و روستاهای حومه آن دست کم سه غیرنظامی شهید و دو تن دیگر زخمی شدند.
منابع خبری گزارش دادند مناطق مسکونی شهر سویداء و اطراف این شهر روز جمعه هدف حملات خمپاره ای تروریست های وابسته به جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی تحت فرمان این گروه قرار گرفتند.
منابع خبری افزودند تروریست های مسلح مستقر در برخی روستاها و شهرک ها در شرق استان درعا در جنوب سوریه سه خمپاره به طرف محله النهضه شهر سویداء شلیک کردند که به شهادت سه غیرنظامی و زخمی شدن دو تن دیگر منجر شد و خسارت هایی هم به اموال و دارايی های ساکنان این منطقه وارد شد و دو خودروی شخصی بر اثر این حمله آتش گرفتند.
منابع خبری تاکید کردند تروریست های وابسته به جبهه النصره همچنین اقدام به تیراندازی به سوی روستاهای حران، دویره و لبین در حومه شهر سویداء کردند. این حملات تلفاتی نداشت اما خسارت هایی به ساکنان این روستاها وارد کرد.
تروریست های جبهه النصر مستقر در شرق استان درعا روز چهارشنبه نیز چند خمپاره به طرف مناطق مسکونی شهر سویداء و روستاهای المجیمر، لبین و دویره در غرب این شهر شلیک و خسارت هایی به تعدادی از خانه ها و خودروهای شخصی مردم وارد کردند.

نظر شما