شناسهٔ خبر: 26259116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

پایانه جدید فرودگاه بجنورد با حضور وزیر کشور افتتاح شد

پایانه جدید فرودگاه بجنورد عصر پنجشنبه با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

صاحب‌خبر -



مدیر فرودگاه بجنورد در حاشیه افتتاح این پایانه به ایرنا گفت: برای ساخت این واحد فرودگاهی در گستره چهار هزار و 600 مترمربع بیش از180 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
سیدمهدی رزاز اظهار داشت: اجرای این پروژه عمرانی از سال 90 تا 96 به طول کشیده است.
وی درباره ظرفیت‌های پایانه جدید فرودگاه بجنورد گفت: با بهره‌برداری از آن، سرانه فضای مسافری از یکهزار و 200 مترمربع به حدود چهار برابر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه در پایانه جدید، مکان و بسترها برای گمرک نیز فراهم شده است افزود: اکنون پروازهای بین‌المللی از این فرودگاه قابل انجام است.
مدیر فرودگاه بجنورد تصریح کرد: در صورت اقدام مدیریت حج و زیارت استان، انجام پروازهای عتبات عالیات و نیز حج عمره از این فرودگاه میسر است و در این باره مشکلی وجود ندارد.
وزیر کشور گفت: خوشبختانه امنیت خوبی در مرزهای این استان حاکم است
بنابر این گزارش عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه افتتاح پایانه جدید فرودگاه بجنورد رضایت خود را از وجود امنیت خوب در مرزهای خراسان شمالی با ترکمنستان اعلام کرد.
وی اظهار داشت: بازدید از نوار مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان از مهم‌ترین برنامه سفر دو روزه من و هیئت همراه به این استان است.
وی افزود: تلاش داریم تا در این سفر، اقدامات انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی را بررسی کنیم همچنین درباره آسیب‌های اجتماعی استان بویژه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در استان هم تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.رئیس شورای امنیت ملی کشور خاطرنشان کرد: در نشست شورای تامین استان هم نیز موارد امنیتی استان مورد بررسی قرار
می‌گیرد.

نظر شما