شناسهٔ خبر: 26257210 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نامه مذاکره با آمریکا شرم‌آور است؛ عده‌ای به دنبال وقفه در مسیر انقلاب اسلامی هستند

R41382/P1486/S6,61/CT11

امام جمعه موقت شیراز گفت:کسانی که نامه شرم‌آور مذاکره با امریکا را نوشته و امضا کرده‌اند، عده‌‌ای لندن‌نشین بوده که با ریال‌های سعودی به دنبال ایجاد وقفه در مسیر نظام جمهوری اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: این عده جمع بسیار اندکی هستند که هم ناآگاه و هم خائن‌اند زیرا به دنبال مذاکره با کشوری هستند که در چهار دهه انقلاب همواره بدعهدی و پیمان‌شکنی کرده‌اند پس ما با عهدشکنان سر میز مذاکره نخواهیم نشست. 

وی درباره امضاکنندگان نامه مذاکره مستقیم با دولت امریکا گفت: این‌ ملت بیدار است، این ملت رهبر دارد  و با استفاده از منویات رهبر معظم انقلاب همیشه پیروز است. 

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به این‌که بیش از 90 درصد مطالبی که در فضای مجازی‌ نقل می‌شود، شایعات و نشر اکاذیب است افزود: باید در حوزه نظارت بر‌فضای مجازی نیز فعالیت‌ها افزایش یابد زیرا بیش از 90 درصد مطالبی که در این فضا دست به دست چرخیده و منتقل می‌شود نشر اکاذیب و شایعاتی است که دشمنان در جهت تضعیف روحیه انقلابی مردم ایران از آن استفاده می‌کنند. 

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه نیز عنوان کرد: کار دستگاه قضا بسیار حساس و‌ حائز اهمیت است البته من گزارشاتی داشته‌ام که عده اندکی  از قضات نیز خطاهایی داشته‌اند که با نظارت صحیح دستگاه قضا امکان فعالیت این افراد اندک نیز گرفته شده است. 

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی بیان کرد: عدالت یکی از اصلی‌ترین محورهایی بوده است که انبیا سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و امام‌ (ره) نیز با تأسی از انبیا الهی نظام جمهوری اسلامی را بر اساس عدالت محوری و حمایت از مظلومین پایه‌گذاری کرد. 

امام جمعه موقت شیراز گفت: در این‌میان نباید از اهلیت نیز غافل شویم و مردم باید با شناخت کافی از اهلیت افراد نسبت به انتخاب آنان اقدام کنند تا رسالت اصلی نظام که همان حمایت از عدالت‌گستری است، به نحوه احسن اجرایی شود. 

انتهای پیام/م

نظر شما