شناسهٔ خبر: 26256705 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آگاهی از نقشه‌ها و برنامه دشمن از ضرورت‌های امروز کشور

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه کیش گفت: جنگ اقتصادی، فشار روانی و ایجاد آشوب در جامعه، سه محور مهم شرارت دشمنان است.

صاحب‌خبر -
آگاهی از نقشه‌ها و برنامه دشمن از ضرورت‌های امروز کشوربه گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش ، حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده ، امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ضرورت و اهمیت آگاهی و شناخت دشمن و برنامه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: شرایط امروز کشور ایجاب می کند تمامی قشر های جامعه متشکل از مردم و مسئولان دشمن و برنامه های دشمن را به خوبی شناسایی کنند تا بتوانند برنامه های متقابل با این نقشه ها را طراحی و اجرا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: ایشان در این سخنرانی به تبیین برنامه های دشمن پرداختند و نقشه های دشمن را در سه محور مهم فشار و جنگ اقتصادی،  جنگ روانی دشمن و آشوب سازی و فشار عملی برای مقابله همه جانبه با نظام جمهوری اسلامی تقسیم بندی کردند.
خطیب جمعه کیش با بیان اینکه فشارهای اقتصادی دشمن از سالهای گذشته آغاز شده است، افزود:دشمن سالهاست تلاش می کند با اعمال تحریم های ظالمانه و جلوگیری از همکاری دیگر کشورها با جمهوری اسلامی ایران شرایط اقتصادی را برای مردم دشوار کند و بدینوسیله به اهداف شوم خود که همانا دلسردی مردم از نظام است دست پیدا کند اما مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در تمامی این سالها هم دشمنان و هم اهداف آنها را شناخته اند و هیچ گاه اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.
وی محور دوم دشمنان در راستای مقابله با نظام جمهوری اسلامی را محور فشار روانی در جامعه عنوان کرد و افزود: در این محور دشمن تلاش می کند نقاط قوت نظام را تبدیل به نقاط ضعف کند و مردم باید توجه داشته باشند در دام فشار روانی دشمن قرار نگیرند.
امام جمعه کیش آشوب سازی و فشار عملی را سومین محور مبارزه دشمن با اهداف نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دشمن تلاش میکند از مطالبات به حق مردم و اعتراض های صنفی بر علیه نظام استفاده کند و وظیفه مردم و مسئولان این است که در این مقطع زمانی مهم هوشیارانه عمل کنند تا آب در آسیاب دشمن نریزند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده به هشتم شوال سالروز تخریب بقاع متبرکه ائمه بقیع (علیهم السلام ) در مدینه منوره توسط وهابیون سعودی اشاره کرد وافزود: تخریب بقیع به دست پیروان فرقه افراطی وهابیت سندی دیگری بر مظلومیت امامان شیعه و پیروان آنان در طول تاریخ است.
وی همچنین آغاز هفته قوه قضاییه را به قضات و دست اندکاران امر قضا در کشور تبریک گفت و افزود: عدالت خواهی و عدالت ورزی در جامعه از مهم ترین وظایف قوه قضاییه در کشور است و مردم هم از این قوه انتظار دارند عدالت قاطع ،فراگیر و امیدوار کننده را در کشور اجرا کند.
خطیب جمعه کیش در پایان به 5 تیر سالروز مبارزه با مواد مخدر اشاره کردوگفت:اولویت آسیب های اجتماعی امروز جامعه اعتیاد به مواد مخدر است و همه قشرهای جامعه باید تلاش کنیم با این آسیب اجتماعی مبارزه کنیم . 

نظر شما