شناسهٔ خبر: 26244883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| تخریب گفتمان انقلاب اسلامی خواست شیطان بزرگ است

R41346/P1377/S6,51/CT11

رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: آمریکای جنایتکار این شیطان بزرگ به دنبال این هست تا گفتمان انقلاب اسلامی را عامل عقب‌ماندگی و بدبختی نشان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدوی ارفع عصر امروز در جمع اساتید بسیجی اصفهان با بیان اینکه ایران پیش از انقلاب اسلامی کشوری وابسته بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در این چهار دهه عمر خود با اینکه زیر حجم سنگین تحریم‌های ظالمانه بوده توانسته در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری به‌خوبی بدرخشد.

وی با بیان اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن به دنبال زدن گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: گفتمان این انقلاب پاشنه آشیل امت و انقلاب اسلامی است که ملت حاضرند برای حفظ آن از جان شیرین خود بگذرند.

استاد حوزه و دانشگاه به اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: اندیشکده‌های راهبردی تخصصی در آمریکا در حال پژوهش برای چگونگی فشار به ایران هستند که نمونه‌ای از آن فعالیت 40 اندیشکده راهبردی در موضوع نفت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که مطرح کرده‌اند این هست که باید کاری کنیم تا مردم ایران از درون خود جامعه به رهبری فشار بیاورند تا رهبر ایران مجبور شود منافع ملی را بر ایدئولوژی انقلابی ترجیح دهد.

مهدوی‌ارفع اظهار داشت: آمریکای جنایتکار این شیطان بزرگ دنبال هست تا گفتمان انقلاب اسلامی را به مردم عامل عقب‌ماندگی و بدبختی نشان دهد؛ اساتید و نخبگان باید بررسی کنند آیا فرهنگ زندگی با امام معصوم را داریم یا خیر.

وی به حمایت امثال آیت‌الله‌العظمی بهجت (ره) از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: سید مجتبی شیرازی چند روز پس از وفات این عالم ربانی او را با عناوین بد خواند؛ بدین گونه کسانی به دنبال تخریب شخصیت‌های حامی انقلاب اسلامی هستند.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج اساتید استان اصفهان به لزوم شناخت شرایط موجود توسط اساتید بسیجی تأکید کرد و گفت: بحمدالله توسط اساتید بسیجی شناخت ایجادشده لذا با این شناخت باید به مردم خدمت کرد تا بتوانیم پیش رویم.

وی به خطبه 150 نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: بخشی از کسانی که در زمان عصر غیبت مدام عجل لولیک الفرج می‌گویند و دعای عهد از لسانشان نمی‌افتاده، در زمان ظهور آن حضرت عنوان می‌کنند ای‌کاش چنین امامی حضور پیدا نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی ارفع تصریح کرد: امروز سختی کار در کشور رشد پیدا کردن فساد نظام‌مند و سیستماتیک است که حلقوم نظام را فشرده است؛ نهج‌البلاغه و جمهوری اسلامی دو برگ بَرنده در دستان ما است.

وی اظهار داشت: در کشوری که گفتمان انقلابی باشد رئیس‌جمهوری که انقلابی نباشد حتی اگر رأی 70 درصدی مردم را داشته باشد شبانه بالباس زنانه از کشور فرار می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه به نامه تاریخی حضرت امام (ره) به گورباچف اشاره و خاطرنشان کرد: گورباچف در دهمین سالروز ارتحال حضرت امام (ره) به ایران آمده بود و در گفت‌وگو با رسانه ملی اظهار کرد ای‌کاش 10 سال زودتر نامه ایشان را فهمیده بودم. امروز هم برخی باید بدانند طبق وعده حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری اضمحلال آمریکا حتمی است.

وی با بیان اینکه قبلاً جنگ، جنگ نظامی بود ولی امروز جنگ علمی است، گفت: نباید در دنیا به هیچ‌چیز وابسته باشیم؛ باید خود را به قله‌های خودکفایی و خودباوری برسانیم.

حجت‌الاسلام مهدوی خام فروشی را یک آفت برای اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: چرا باید روسای جمهور ما یکی از افتخارات خود را فروش بیشتر نفت خام در دوران تصدی خود عنوان می‌کنند.

وی احیای فرهنگ حقیقی انقلابی را با تمسک جستن به گفتمان نهج‌البلاغه انجام‌شدنی بیان و تأکید کرد: هیچ‌گونه عذر و کوتاهی از حوزه و دانشگاه درراه اثبات کارآمدی حکومت بر مبنای تفکر علوی پذیرفته نیست.

انتهای پیام/ش

نظر شما