شناسهٔ خبر: 26242605 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ادامه تهدیدات سران تل آویو علیه نوار غزه؛

ارتش اسرائیل طی چند ماه آینده به نوار غزه حمله می‌کند

ابنا

مقامات صهیونیستی در ادامه تهدیدهای خود علیه نوار غزه اظهار داشتند که ارتش صهیونیستی طی چند ماه آینده به نوار غزه حمله خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و گادی ایزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه تهدید کردند که در صورت تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک های اسرائیلی، نوار غزه را آماج حملات هوایی قرار خواهند داد.

نتانیاهو با ایراد نطقی در نشستی که در یکی از پادگان های آموزشی ارتش رژیم برگزار شده بود، تصریح کرد که ارتش اسرائیل آماده هرگونه سناریو است و در صورت ضرورت به حملات خود به نوارغزه شدت خواهد بخشید.

از سوی دیگر، آویگدور لیبرمن گفت که ایران از هرگونه تلاش در جهت ضربه زدن به اسرائیل حمایت می کند.

ایزنکوت هم تاکید کرد که در صورت تداوم حملات موشکی حماس به فلسطین اشغالی، ارتش اسرائیل دست به یک حمله گسترده به باریکه غزه خواهد زد.

وی خاطرنشان ساخت که ارتش اسرائیل هرگز به حماس اجازه تغییر قواعد بازی را نخواهد داد.

گلعاد اردان وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز خاطرنشان ساخت: به احتمال قوی ارتش اسرائیل طی چند ماه آینده به نوار غزه حمله می کند.

وی در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل گفت: فرصت مناسبی برای حمله نظامی به باریکه غزه طی چند ماه آینده به منظور ایجاد قدرت بازدارندگی طولانی مدت وجود دارد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که ارتش صهیونیستی بار دیگر چندین سامانه ضد موشکی گنبد آهنین را در نوار مرزی باریکه غزه با اراضی اشغالی 1948 مستقر کرد.

این اقدام از بیم واکنش مجدد گروه های مقاومت فلسطین و در راس آنها جنبش مقاومت اسلامی حماس به حملات هوایی اخیر ارتش صهیونیستی به باریکه غزه صورت گرفت.

لازم به ذکر است که گروه های مقاومت از جمله مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی در واکنش به تجاوز اخیر ارتش اسرائیل شهرک های یهودی را موشک باران کردند. 

..............

پایان پیام / 326

نظر شما