شناسهٔ خبر: 26242404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع دعوت نامه یادواره شهدای شهرستان مهریز+تصاویر

خبرگزاری صداوسیما

طرح توزیع دعوت نامه خانواده شهدا در قالب 35 اکیپ با حضور مسئولان اجرا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد  مدیر کل بنیاد شهید استان یزد و مسئولان ادارات شهرستان مهریز به منظور توزیع دعوت نامه یادواره شهدای شهرستان مهریز، ضمن اهدای تندیس و هدایایی به رسم یادبود، از خانواده های شهدای شهرستان مهریز دیدار و برای حضور در این یادواره دعوت کردند.
در اولین نوبت دعوت از خانواده شهدا، جمعی از مسئولان ضمن حضور در منزل خانواده شهید سیدرضا قریشی ، شهید حکمت اله دهقانی ، و جانباز و آزاده حاج حسین شکری ، از آنان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.
مدیر کل بنیاد شهید استان یزد در بازدید از خانواده های معظم شهدای مهریز با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و خانواده های آنان گفت: هر اندازه که به خانواده شهدا و جانبازان خدمت کنیم، کم است و باز هم نتوانسته‌ایم به وظیفه خود عمل کنیم.
ابراهیمی  با بیان این نکته که عزت، عظمت و امنیت کشور ایران مرهون خون شهداست، اظهار داشت: کشور ایران، امنیت، زندگی، تلاش، آبرو و حیثیتش را به پشتوانه ایثارگری ها و رشادت های شهدا دارد. امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند.
وی خاطرنشان کرد: تلاش همه ما خدمت به خانواده معظم شهداست و این وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است
خانجانخانی رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان مهریز گفت:
در قالب 35 اکیپ با سرپرستی روسای ادارات شهرستان مهریز از 313 خانواده شهدای شهرستان مهریز تجلیل و دعوت نامه توزیع شد.
بنی فاطمه دبیر اجرایی یادواره شهدای شهرستان مهریز گفت:یادواره شهدای شهرستان مهریزهفتم و هشتم تیرماه در محل حسینیه وحدت برگزار خواهد شد
توزیع دعوت نامه یادواره شهدای شهرستان مهریز+تصاویر توزیع دعوت نامه یادواره شهدای شهرستان مهریز+تصاویر توزیع دعوت نامه یادواره شهدای شهرستان مهریز+تصاویر توزیع دعوت نامه یادواره شهدای شهرستان مهریز+تصاویر توزیع دعوت نامه یادواره شهدای شهرستان مهریز+تصاویر

نظر شما