شناسهٔ خبر: 26240443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امکانات و ظرفیت های اصفهان بیش از دیگر شهرهای ایران است

سفیر تاجیکستان گفت : ظرفیتهای موجود در شهر اصفهان بیشتر از شهرهای دیگر ایران است

صاحب‌خبر -

نعمت اله امام زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: ظرفیتهای موجود در شهر اصفهان بیشتر از شهرهای دیگر ایران است و توجه خاص همه جهانیان در برابر شهرهایی همچون شیراز، مشهد، تبریز و تهران به اصفهان معطوف شده است.

سفیر تاجیکستان در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و دومین نمایشگاه بین المللی هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ اصفهان  افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی موجب گسترش همکاری های جانبی با کلیه کشورهای منتخب به ویژه جمهوری تاجیکستان است.

وی اظهار کرد: بیهوده نیست که اصفهان را نصف جهان می خوانند، زیرا از ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری برخوردار است.

نعمت اله امام زاده با تاکید بر لزوم راه اندازی همکاری گردشگری میان کشورهای جهان ادامه داد: شناسایی ظرفیت های گردشگری با افزایش رفت و آمد گردشگران صورت می گیرد و بستری جهت توسعه صنعت توریسم و گردشگری نیز فراهم میکند.

سفیر تاجیکستان خاطر نشان کرد: در سال ۲۰۱۸ در کشور تاجیکستان با پیشنهاد اساس گذار و پیشوای ملت جمهوری تاجیکستان جهت تبلیغ هرچه بیشتر گردشگری و آشنایی جهانگردان با جذابیت های تاجیکستان، سال رشد سیاحی و هنرهای مردمی اعلام شده است، از این رو مردم با بازدید از این کشور می توانند با ظرفیت های گردشگری نیز آشنا شوند.

سفرای هفت کشور ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، ساحل عاج، سنگال، ارمنستان و ویتنام در راستای توسعه همکاری در حوزه گردشگری و صنعت توریسم و انتقال تجربیات با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و بر افزایش همکاری های گردشگری تاکید کردند.

انتهای پیام /س

صحبت های سفیر تاجیکستان درباره گردشگری

نظر شما