شناسهٔ خبر: 26231559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسانه های ایتالیایی:

گل اسپانیا به ایران شانسی بود

رم - ایرنا - رسانه های ایتالیایی گل پیروزی اسپانیا در بازی با ایران در جام جهانی روسیه 2018 را شانسی خواندن و نوشتند: اسپانیا در این بازی رنج بسیار برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، رسانه های ایتالیایی همچون آژانس خبری 'رای نیوز24' و خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا) پس از بازی میان ایران و اسپانیا نوشتند: اسپانیا به همراه پرتغال به صدر جدول گروه ب رسید و در ورزشگاه کازان روسیه به سختی و با یک گل شانسی ایران را شکست داد. اسپانیایی ها که در این بازی رنج بسیاری را متحمل شدند پس از گل پیروزی که بطور شانسی بدست آمد، نفسی راحت کشیدند .
اسپانیا پس از تساوی در مقابل پرتغال مجبور بود در مقابل ایران پیروز شود. 'کی روش' مربی پرتغالی ایران از ترکیب 1-3-2-4 استفاده کرد وبدین صورت ایرانی ها یک دیوار دفاعی در مقابل دروازه ایجاد کرده که اسپانیا را با مشکل روبه رو کرد.
در نیمه اول اسپانیا همواره در زمین ایران بود اما فرصت های کمی برای آنها پیش آمد تا اینکه در دقیقه 54 ، گل شانسی دیگو کاستا دروازه ایران را باز کرد. در دقیقه 62 داور اوروگوئه ای یک گل ایران مشکوک به افساید که توسط عزت الهی وارد دروازه اسپانیا شد را رد کرد. اسپانیا در مجموع در این بازی بسیار رنج کشید.
روزنامه آنلاین 'ایل سوسیدیاریو' نیزافزود: مردان کی روش با چنگ و دندان از خود دفاع و هرگونه تلاش رقبای اسپانیایی را خنثی کردند. بهترین بازیکن تیم ایران امیری و بدترین آزمون بود. روز دوشنبه نیز در آخرین مسابقات گروه 'ب' مراکش با اسپانیا و ایران با پرتغال بازی خواهند کرد.
شبد**اروپام**461 **1010

نظر شما