شناسهٔ خبر: 26227324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش آشنایی با بیماری تب کریمه کنگو در شهرکرد + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

همایش آشنایی با بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در شهرکرد برگزار شد

صاحب‌خبر -

همایش آشنایی با بیماری تب کریمه کنگو در شهرکرد + فیلمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در این همایش آموزشی یکروزه، پزشکان عمومی و متخصص، کارشناسان مبارزه با بیماری ها و بهداشت محیط و آزمایشگاه و پزشکان خانواده ضمن آشنایی با نحوه انتشار بیماری در کشور، با روش های نمونه گیری و تشخیص آزمایشگاه و روش های مقابله با انتقال بیماری در آزمایشگاه بیشتر آشنا شدند.

سید راشد جزایری افزود: راه های انتقال بیماری در بیمارستان و راه های مقابله با آن و تجهیزات حفاظت فردی، روش های مبارزه با بیماری در دامپزشکی، ‌روش های مقابله با ناقلان و گندزدایی محیط در خصوص تب های خونریزی دهنده از دیگر مباحث علمی مطرح شده در این همایش علمی بود.

وی گفت: این همایش با توجه به احتمال شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصول گرم سال و ضرورت اطلاع رسانی و آموزش کادر درمانی و گروه های در معرض خطر برگزار شد.

آقای جزایری افزود: آموزش های ارائه شده در این همایش از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت آبشاری به دیگر سطوح جامعه منتقل خواهد شد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2322736" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2157888/2322736?width=400&height=300"></script></div>
همایش آشنایی با بیماری تب کریمه کنگو در شهرکرد + فیلم همایش آشنایی با بیماری تب کریمه کنگو در شهرکرد + فیلم همایش آشنایی با بیماری تب کریمه کنگو در شهرکرد + فیلم همایش آشنایی با بیماری تب کریمه کنگو در شهرکرد + فیلم همایش آشنایی با بیماری تب کریمه کنگو در شهرکرد + فیلم

 

نظر شما