شناسهٔ خبر: 26225485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم مطالبه اقتصادی دارند/آمریکا دیگر نمی‌تواند مدعی حقوق بشر شود

وزیر کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری دغدغه زیادی نسبت به موضوع اقتصاد مقاومتی دارند، گفت: ‌در حال حاضر مطالبه نخست مردم اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در جلسه گزارش وضعیت اقتصادی استان گلستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال استان گلستان گفت: ظرفیت‌های خوبی این استان دارد و باید تلاش کنیم که از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود و استاندار گلستان نیز اقدام‌های خوبی در مدتی که در استان فعالیت می‌کنند، داشته است.

وی با بیان اینکه نمایندگان این استان در مجلس پیگیر و منسجم هستند و ارتباط خوبی با دولت دارند، افزود: علت سفر به استان گلستان و خراسان شمالی بازدید از مناطق مرزی بود و مسئولان استان درخواست داشتند که جلسه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و ما نیز استقبال کردیم.

رحمانی فضلی گفت: مقام معظم رهبری دغدغه زیادی به موضوع اقتصاد مقاومتی داشته و مطالبه اول مردم اقتصادی است و موضوع اقتصادی در برابر تهدید‌های خارجی نیز حائز اهمیت است.

وی گفت: در برابر همه خلف وعده‌ها که داشتند ایران به مسئله برجام پایبند بوده و شاهد این بودیم که رئیس جمهور جدید آمریکا به راحتی برجام را نادیده گرفت و گفته شرایط را سخت و به گونه‌ای ادامه می‌دهم که ایران باز دوباره با ما مذاکره کند.

وزیر کشور با بیان اینکه در دنیا به دنبال احقاق حق خود بوده و به عهد‌های بین‌المللی خود وفادار هستیم، اما از عزت و استقلال خود دفاع می‌کنیم، گفت: در چهل سالگی که از عمر انقلاب می‌گذرد فراز و فرود‌های زیادی داشتیم و هشت سال در جنگ بودیم و تحریم‌های سخت و شدید علیه ما بوده و در این مقطع نیز رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد به شیوه خود دنیا را مدیریت کند و یقینا دچار سختی و مشکل می‌شویم و مردم باید این موضوع را بفهمند.

رحمانی‌فضلی گفت: یکی از فشار‌هایی که غرب به ما می‌آورد حقوق بشر بود و آمریکا از حقوق بشر خارج شد و امروز دیگر نمی‌تواند مدعی حقوق بشر شوند.

انتهای پیام/م

 

آمریکا دیگر نمی‌تواند مدعی حقوق بشر شود

نظر شما