شناسهٔ خبر: 26223933 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

افشای شکنجه و تجاوز جنسی زندانیان یمنی در زندان‌های تحت کنترل امارات + عکس

ابنا

مردی یمنی که در یکی از زندان‌های امارات در یمن بدون تفهیم اتهام اسیر بوده، ماجرای شکنجه و سوء‌استفاده گسترده را در قالب تصاویر توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به رواج سوء‌استفاده جنسی در زندان‌های تحت کنترل امارات در یمن پرداخته است.

مردی یمنی که در یکی از زندان‌های امارات در یمن بدون تفهیم اتهام اسیر است، ماجرای شکنجه و سوء‌استفاده گسترده را در قالب تصاویر توصیف می‌کند. این نقاشی‌ها از زندان بیر احمد در شهر عدن به دست آسوشیتدپرس رسیده است.

نقش‌هایی که بر روی ظروف پلاستیکی کشیده شده است مردی را نشان می‌دهد که عریان از زنجیر آویزان شده است و شوک الکتریکی دریافت می‌کند. مردی دیگر هم روی زمین است، سگ‌هایی در کنارش هستند و چندین نفر به او لگد می‌زنند. تصاویر ناراحت‌کننده‌ای از آزار جنسی هم به چشم می‌خورد.

یک مرد یمنی که دو سال را در زندان تحت کنترل امارات سپری کرده می‌گوید بدترین چیز درباره وضع ما این است که هر روز آرزوی مرگ می‌کنم اما به آن نمی‌رسم. مشکلاتش او از جایی آغاز شد که در میان مردم بر ضد اماراتی‌ها سخن گفت.

افسران اماراتی در این زندان‌ها صدها مرد یمنی را که بدون محاکمه در زندان‌های مخفی به سر می‌برند، مورد آزار و شکنجه جنسی قرار می‌دهند.

 

.................
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما